آفتاب

مذاکرات قائم مقام وزیر نیرو با وزیران صنعت و آب سنگاپور

مذاکرات قائم مقام وزیر نیرو با وزیران صنعت و آب سنگاپور

سنگاپور – ایرنا – قائم مقام وزیر نیرو روز چهارشنبه به طور جداگانه با وزیران ˈتوسعه صنعت و تجارتˈ و ˈمنابع آب و محیط زیستˈ سنگاپور دیدار و مذاکره کرد.

به گزارش ایرنا، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو که برای شرکت در دو نشست هفته بین المللی آب و محیط زیست پاک در سنگاپور بسر می برد در دیدار جداگانه با ˈویویان بالاکریشنانˈ وزیر منابع آب و محیط زیست و ˈلیم هنگ کیانگˈ ) lim hng kiang ) وزیر توسعه صنعت و تجارت خواستار گسترش مناسبات دو جانبه شد.

در این دیدارها دو طرف آمادگی خود را برای گسترش همکاری ها در زمینه های مختلف اعلام کردند.

وزیر منابع آب و محیط زیست سنگاپور نیز در این دیدار آمادگی خود را برای سفر به ایران و رایزنی برای گسترش همکاری های دو جانبه اعلام کرد.

قائم مقام وزیر نیرو طی روزهای گذشته نیز با چند مقام بلندپایه شرکت کننده در نشست های هفته بین المللی آب و محیط زیست پاک سنگاپور دیدار و گفت وگو کرده بود.

وی همچنین از تاسیسات مختلف آب سنگاپور از جمله تاسیسات تصفیه خانه و آب شیرین کن اچ.ال.فکس بازدید کرد.

ستار محمودی قایم مقام وزیر نیرو به دعوت ˈویویان بالاکریشنانˈ وزیر منابع آب و محیط زیست سنگاپور برای شرکت در این دو اجلاس به این کشور جنوب شرق آسیا سفر کرده است.

اجلاس جهانی آب از روز دوشنبه در سنگاپور آغاز شد و در نشست های این اجلاس چگونگی شکل گیری شهرها و نگاهی به وضعیت آب و محیط زیست این مناطق برای زندگی بهتر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

آساق**1611
کد N317903

وبگردی