آفتاب

یک شهروند کشمیری: توانمندی های ایران امروز ثمره راه امام خمینی است

یک شهروند کشمیری: توانمندی های ایران امروز ثمره راه امام خمینی است

دهلی نو - ایرنا - یک شهروند اهل کشمیر تحت اداره هند گفت: توانمندی و دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه های گوناگون ثمره استقامت و توکل به خداست که از امام خمینی (ره) به یادگار مانده و به عنوان سدی محکم در مقابل توطئه های دشمنان قرار گرفته است.

ˈشوکت علی ایمانیˈ پیش از سفر به تهران برای حضور در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درگفت وگو با خبرنگار ایرنا در دهلی نو افزود: امام خمینی (ره) از چنان شخصیت بزرگی برخوردار هستند که بیان آن با کلام مشکل است و فقط می توان گفت اگر رهبری ایشان نبود نمی توان تصور کرد اکنون اسلام واقعی چه سرنوشتی داشت.

وی با اشاره به گسترش روز افزون افکار و اندیشه های ناب بنیانگذار انقلاب اسلامی در سراسر جهان، اظهار داشت: نه تنها مسلمانان بلکه همه عالم امروز تحت تاثیر شخصیت والای امام قرار دارند و هر روز شاهد تاثیر بیشتر انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم.

این فعال اقتصادی از کشمیر هند با اشاره به تلاش قدرت های استکباری و غرب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و غرب با شیوه های مختلف از جمله تحریم ها همه تلاش خود را برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی به کار بستند اما ملت ایران با قدرت به راه خود ادامه می دهد و در مقابل همه مشکلات و دشمنی ها ایستاده است .

وی افزود: این توانایی و قدرت ناشی از ایمان و توکل به خداست که از امام خمینی (ره) به یادگار مانده و به عنوان سدی محکم در مقابل توطئه های دشمنان قرار گرفته است.

شوکت علی ایمانی درباره احساس خود از سفر به ایران و زیارت رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) گفت: من این سفر را عنایتی از جانب پروردگار می دانم و برای آن لحظه شماری می کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: این احساس از عشق و ارادت یک مسلمان به شخصیت بزرگی چون امام خمینی (ره) ناشی می شود و من فکر می کنم امروز مسلمانان زیادی در جهان همین احساس را دارند.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگی هستند که در قلب همه مسلمانان جای دارند.

آساق ** 2167 ** 275 **
کد N317659

وبگردی