آفتاب

برگزاری جلسه برای ایجاد نشدن مشکل در سخنرانی امشب احمدی نژاد/سخنرانی رئیس جمهورسابق در مشهد لغو نشده

برگزاری جلسه برای ایجاد نشدن مشکل در سخنرانی امشب احمدی نژاد/سخنرانی رئیس جمهورسابق در مشهد لغو نشده

معاون سیاسی- امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت:اگر طبق قانون عمل شود ، مشکلی برای سخنرانی آقای احمدی نژاد در مشهد وجود ندارد.

علی اصغر رشید در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص سخنرانی رئیس جمهور سابق در مشهد در سالگرد مناظره های انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و تمهیدات امنیتی در این خصوص، اظهار داشت: نه تنها برای ایشان، بلکه برای بقیه شخصیت هایی که قصد سخنرانی در مشهد را دارند، تمهیدات لازم را فراهم می کنیم و مبتنی بر قانون کارمان را انجام می دهیم.
وی با اشاره به نشست امروز استانداری خراسان رضوی در خصوص این سخنرانی، گفت: امروز ما در نشست با استاندار خراسان تدبیر کردیم که خدای ناکرده موضوعی پیش نیاید. تمهیدات لازم اندیشیده و جلسات لازم را در این خصوص برگزار شده است.

رشید افزود: به هیات امنا مسجدی هم که آقای احمدی نژاد قصد سخنرانی در آن را دارد اعلام کردیم اگر سخنرانی در محیط مسقف انجام شود و ملاحظات را رعایت کنند، مشکلی برای برگزاری این برنامه نیست.
وی در پاسخ به خبرآنلاین که این ملاحظات چیست، اظهار داشت: این ملاحظات موراد قانونی و امنیتی است که براساس سیاست های دولت و نظام اعلام شده است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار خراسان رضوی در خصوص برخی شایعات درباره لغو این سخنرانی، تاکید کرد: اگر طبق قانون عمل شود مشکلی برای این سخنرانی نیست.
وی درباره اینکه گفته شده که این سخنرانی برای پاسخ های رئیس جمهور سابق به دولت یازدهم است، این موضوع را گمانه زنی های دانست که از سوی رسانه ها انجام می شود.
وی تاکید کرد: همه مسائل را با هیات امنا مسجد هماهنگ کردیم و مشکلی وجود ندارد.
/27212

 

کد N317337

وبگردی