آفتاب
برای حضور در جام‌جهانی؛

بیک‌زاده یار 23 تیم ملی معرفی شد/خانزاده برزیل را از دست داد

بیک‌زاده یار 23 تیم ملی معرفی شد/خانزاده برزیل را از دست داد

با توجه به رفع مصدومیت بیک‌زاده، نام او در فهرست تیم ملی قرار گرفت و خانزاده فرصت حضور در جام جهانی را از دست داد.

هافبک تیم فوتبال استقلال به عنوان آخرین نماینده تیم ملی فوتبال ایران در فهرست 23 نفره این تیم برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فهرست 23 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل دوشنبه از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای فیفا ارسال شد که نام هاشم بیک‌زاده ملی‌پوش مصدوم تیم استقلال هم در این فهرست دیده می‌شود.

البته در فهرست قبلی اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی ایران، نام 24 بازیکن آمده بود و قرار بود از بین محمدرضا خانزاده و هاشم بیک‌زاده، یک نفر در فهرست نهایی تیم ملی به فیفا انتخاب شود.

کادرفنی تیم ملی ایران با توجه به مصدومیت بیک‌زاده در بازی تیم ملی ایران برابر مونته‌نگرو در اردوی آماده‌سازی اتریش، این تصمیم را گرفته بودند که با توجه به رفع مصدومیت بیک‌زاده، نام او در فهرست تیم ملی قرار گرفت و خانزاده فرصت حضور در جام جهانی را از دست داد.

همچنین تیم ملی ایران در حالی بامداد امروز سه شنبه برای حضور در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی و حضور در جام جهانی، راهی کشور برزیل شد که قرار است علی کفاشیان رئیس و امید جمالی یکی از مسئولان کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال روز یکشنبه هفته آینده به این کشور سفر کنند.

کد N316958

وبگردی