آفتاب

امام جمارانی:چرا دلواپس ها در آن8سال نگران نشدن؟/بافقرو فسادنمی شود مردم را بهشتی کرد

امام جمارانی:چرا دلواپس ها در آن8سال نگران نشدن؟/بافقرو فسادنمی شود مردم را بهشتی کرد

حجت الاسلام و المسلمین امام جمارانی از یاران قدیمی امام خمینی به روزنامه آرمان گفت:

[span lang='FA']ما امروز می‌بینیم که با دولتی که با رای قاطع مردم روی کار آمده است چگونه برخورد می‌کنند. رای صحیح و درست ملت بود که موجب شد آقای روحانی روی کار بیاید و رئیس‌جمهور شد. خوشبختانه هم وزرا و هم سایرهمکاران ایشان افراد شایسته‌ای هستند. وزیر بهداشت درجهت منویات امام دارد حرکت می‌کند؛ همین بهداشت رایگان که به دست این وزیر دارد صورت می‌گیرد منویات امام  بوده است.
واقعا این دولت همان دولتی است که باید آنرا حمایت کرد. این دولت با خواست و رای مردم روی کار آمده است. اکثریت ملت این دولت را روی کار آورده‌اند. عده قلیلی مقابل دولت ایستاده و به‌دلیل منافع فردی دولت را تخریب می‌کنند. اگر اینها به مقام معظم رهبری گوش می‌دهند باید بدانند ایشان بارها گفته‌اند که اگر مسئولان ما به پای میز مذاکرات می‌روند با اعزاز در آن شرکت می‌کنند. بنابراین شما اگر تابع رهبری هستید این دولت دارد منویات ایشان را عمل می‌کند. اگر انقلابی هستید این دولت دارد بر اصول انقلاب که همان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است گام برمی‌دارد.

این دولت آمده است تا مشکلات هشت سال گذشته را جبران کند. حالا عده‌ای آن کنار ایستاده‌اند و دلواپس شده‌اند. چرا مشکلات 8 سال گذشته، فسادها، و فقر مردم موجب نشد که نگران شوید.

بهشت را نمی‌شود بافقر و فساد به‌دست آورد. کسی که کمر بسته برای رفع فقر و از تمام زندگی‌اش گذشته است درجهت امام و راه ایشان گام برمی‌دارد باید حمایت شود. وظیفه دولت آبادکردن دنیاست نه آخرت. آن روز آرزوی امام آبادکردن زمین بود. امام در جماران گفت: هجوم ببرید به تولید و کشاورزی. ملتی که نان دارد بخورد اسیر هیچ جای دیگر نمی‌شود.

آیت‌ا... جوادی‌آملی یک بار گفت: ملتی که جیب‌اش خالی است، نمی‌تواند مقاومت داشته باشد. آن چیزی که امروز لازم است این است که باید از دولت یازدهم در مقابل تخریب‌کنندگان و تندروها حمایت کنیم. اسلام فریاد می‌زند: «من لامعاش له لا معادله» آن کسی که معاش درستی ندارد دین درستی هم نخواهد داشت.
[span lang='FA'] [span lang='FA']17302

کد N316088

وبگردی