آفتاب

وزیر ورزش خطاب به ملی‌پوشان فوتبال: مانند رزمندگان برای اعتلای نام ایران تلاش کنید

وزیر ورزش خطاب به ملی‌پوشان فوتبال: مانند رزمندگان برای اعتلای نام ایران تلاش کنید

وزیر ورزش و جوانان در جلسه خصوصی با ملی‌پوشان از آن‌ها خواست تا مانند رزمندگان برای اعتلای نام ایران تلاش کنند.

وزیر ورزش و جوانان در جلسه خصوصی با ملی‌پوشان از آن‌ها خواست تا مانند رزمندگان برای اعتلای نام ایران تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیش از شروع رسمی مراسم بدرقه ملی‌پوشان فوتبال ایران، وزیر ورزش و جوانان در جلسه خصوصی که در دفتر ریاست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، دیداری با ملی پوشان داشت.

دکتر محمود گودرزی در این جلسه اظهار کرد: من خوشحالم که شما را می‌بینم. امیدوارم شما همانند رزمنده‌ها برای اعتلای نام ایران بجنگید. امیدوارم طوری تلاش کنید که دل همه ایرانیان شاد شود. وظیفه ما این است که تلاش کنیم تا دل ایرانیان شاد باشد. مطمئن باشید که دعای خیر رهبری، ریاست جمهوری، مسئولان و همه مردم ایران پشت سر شما خواهد بود. ورزشکاران همیشه زحمات زیادی را می‌کشند و ما هم باید به آن‌ها احترام بگذاریم. من هم به عنوان یک خدمتگزار کوچک هر کمکی که بتوانم برای شما انجام می‌دهم.

همچنین در ابتدای این جلسه علی کفاشیان در صحبت‌هایی کوتاه با بیان اینکه از زحمات و حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کند، اظهار کرد: اکنون بازیکنان آمده‌اند و امروز روز خداحافظی آن‌ها است. می‌خواهند امشب به برزیل اعزام شوند.

در ادامه کی‌روش نیز گفت: برای رسیدن به جام جهانی راه طولانی را طی کرده‌ایم. بازیکنان تلاش‌های زیادی را به جان خریده‌اند و خیلی از مواقع از خانواده‌هایشان دور بوده‌اند. من به شما قول می‌دهم تمام سعی‌مان را انجام دهیم تا با همه توان برای ایران بجنگیم.

در ادامه جواد نکونام نیز دقایقی صحبت کرد. او گفت من به نمایندگی از همه بازیکنان از حمایت‌های شما تشکر می‌کنم. مطمئنا حمایت‌های وزارت ورزش و زحمات فدراسیون و کادر فنی باعث شد که به جام جهانی صعود کنیم. من به شما قول می‌دهم با تمام توان تلاش کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

در ابتدای این مراسم همچنین زمانی که وزیر ورزش و جوانان ملی‌پوشان را دید، از آن‌ها خواست که هر انتقادی به او دارند در همین جلسه اعلام کنند اما ملی‌پوشان تنها از او تشکر کردند.

انتهای پیام

کد N315954

وبگردی