آفتاب

تلاش ارتش برای دور نگهداشتن تروریست‌ها از دمشق

تلاش ارتش برای دور نگهداشتن تروریست‌ها از دمشق

یک روز مانده به آغاز انتخابات ریاست جمهوری سوریه تدابیر امنیتی در دمشق و شهرهای بزرگ سوریه افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعزامی به دمشق، انتخابات ریاست جمهوری سوریه از ساعت 7 صبح سه‌شنبه در سوریه آغاز می‌شود و برای اولین‌بار بعد از 50 سال سه‌نفر در این انتخابات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بر اساس قانون اساسی سوریه از صبح امروز و 24 ساعت مانده به برگزاری انتخابات "سکوت تبلیغاتی" اجرا شده و کاندیداها حق تبلیغات ندارند.

هم‌چنین بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا تدابیر امنیتی در شهر دمشق افزایش یافته و در همین راستا تعداد ایستگاه‌های ایست و بازرسی بیش‌تر شده است. تمام خودروها برای ورود به محله‌ها باید بازرسی کامل شوند و ماموران با دستگاه‌های خاص به جست‌وجوی مواد منفجره هستند.

هم‌چنین ارتش سوریه برای دور نگهداشتن تروریست‌ها از شهر دمشق اقدام به شلیک توپ به مواضع آنان در حاشیه شهر می‌کند تا بدین وسیله مانع پرتاب خمپاره توسط آنان به شهر و حاشیه دمشق شود.

هر چند صدای شلیک توپ‌ها برای برخی خبرنگارن خارجی حاضر در دمشق باعث ترس می‌شود اما مردم این شهر با این صدا‌ها خو گرفته و به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهند.

در دو روز گذشته فقط یک‌ انفجار در دمشق روی داد و در این در حالی است که روزهای جمعه و شنبه تروریست‌ها حملات خمپاره‌یی متعددی را به شهر دمشق و حومه آن انجام داده بودند.

انتهای پیام

کد N315756

وبگردی