آفتاب
نقوی‌حسینی:

اظهارات عباس در مورد اسرائیل، موضع ملت فلسطین نیست

اظهارات عباس در مورد اسرائیل، موضع ملت فلسطین نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اظهارات محمود عباس در مورد به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی موضع ملت فلسطین نیست.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: از نظر ملت فلسطین، رژیم اشغالگر قدس هیچ موقع به رسمیت شناخته شده نیست و ملت فلسطین هیچگاه با این رژیم اشغالگر مذاکره نخواهد کرد.

وی افزود: آنچه از سوی محمود عباس در مورد به رسمیت شناخته شدن اسرائیل مطرح شده موضع ملت فلسطین نیست و کشورهایی که معتقد به مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی هستند هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولتی که چنین موضعی اتخاذ کند دولت ملت فلسطین محسوب نمی‌شود، ادامه داد: اظهارات محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نشان می‌دهد غربی‌ها توانسته‌اند نظرات خود را به ائتلاف دولت فلسطین تحمیل کنند.

نقوی‌حسینی در پایان تصریح کرد: ملت‌ها و دولت‌هایی که سال‌ها برای آزادی فلسطین و قدس شریف مبارزه کرده‌اند هرگز مواضع خود را در قبال رژیم صهیونیستی تغییر نخواهند داد.

به گزارش ایسنا، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در نخستین جلسه دولت توافقی فلسطین اعلام کرده که این دولت اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد.

انتهای پیام

کد N315696

وبگردی