آفتاب
وزیر کشور:

یاد و خاطره امام(ره) به عنوان یک بنده صالح خداوند همیشه الهی و ماندگار خواهد بود

یاد و خاطره امام(ره) به عنوان یک بنده صالح خداوند همیشه الهی و ماندگار خواهد بود

نیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بر تکلیف خود عمل کرد و با ایمان به مردم، مجاهدت، باور، اخلاص و بندگی، هدف الهی را دنبال و به ثمر نشاند.

وزیر کشور نقش امام راحل را نقشی ماندگار و تاثیرگذار تا قرون متمادی دانست و گفت: یاد و خاطره امام(ره) به عنوان یک بنده صالح خداوند همیشه الهی و ماندگار خواهد بود.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دیداری که به مناسبت میلاد امام حسین(ع) با جانبازان وزارت کشور داشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین یادآوری سالروز رحلت امام راحل و شهدای انقلاب، گفت: از خداوند متعال خواستاریم این توفیق را به ما عنایت نماید تا بتوانیم ادامه دهنده اهداف و آرمان های امام راحل که همان راه شهدا و ائمه بزرگوار است باشیم.

وزیر کشور در این نشست صمیمانه با جانبازان وزارت کشور، نقش امام راحل را در این قرن نقشی ماندگار و تاثیرگذار تا قرون متمادی دانست و گفت: یاد و خاطره امام(ره) به عنوان یک بنده صالح خداوند همیشه الهی و ماندگار خواهد بود.

وی با بیان این‌که باید آثار جاودانه و ماندگاری از انسان در دنیا بماند تا یاد و خاطره را در قلبها جاودانه کند، اظهار داشت: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بر تکلیف خود عمل کرد و با ایمان به مردم، مجاهدت، باور، اخلاص و بندگی، هدف الهی را دنبال و به ثمر نشاند.

در این مراسم یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران به طرح مباحثی درخصوص مسائل و مشکلات جانبازان پرداخت و وزیر کشور نیز قول مساعد را در راستای حل مشکلات آنان بر اساس چارچوب قانونی داد.

کد N315412

وبگردی