آفتاب
یک مسوول حزب الله لبنان :

امام خمینی (ره) رهبری استثنایی در جهان بود

امام خمینی (ره) رهبری استثنایی در جهان بود

تهران – ایرنا – مسوول واحد تبلیغات حزب الله لبنان در منطقه بقاع گفت: امام شخصیتی بسیار تاثیرگذار ، شجاع، مومن و روحانی واقعی بود و همین موضوع باعث شد که ایشان به یک رهبر استثنایی در جهان تبدیل شود.

احمد علی ربّا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی یک شخصیت استثنایی در جهان اسلام به شمار می رود چرا که او انقلاب خود را بر پایه های یک کشور اسلامی بنا نهاد که پیامبران و اولیاء الهی در آرزوی تحقق بخشیدن به آن بودند.

وی ادامه داد: امام (ره) دارای یک شخصیت هدایتگر و هدایت پیشه بود که به مفهوم رهبری اسلامی ناب محمدی (ص) عینیت بخشید.

علی ربّا یادآور شد: امام خمینی (ره) در دوران حاکمیت دو قطب شرق و غرب در جهان مسایل را شجاعانه برای مسلمانان جهان بازگو کرد و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر داد.

وی اضافه کرد: امام (ره) نظام اسلامی و رهبری ولایت فقیه را پی ریزی کرد بدون آنکه از دو قطب شرق و غرب تاثیر بگیرد.

مسوول واحد تبلیغات حزب الله لبنان در بقاع در ادامه گفت: امام(ره) با انقلاب اسلامی به فلسطین زندگی مجدد بخشید و با اعلام روز جهانی قدس روز اسلام بزرگ را معرفی کرد.

علی ربّا افزود: امام خمینی (ره) مسلمانان را در شرایطی به وحدت اسلامی فرا خواند که استکبار جهانی با تبلیغات گسترده در صدد ایجاد تفرقه در بین مسلمانان بود و توانست مستضعفان جهان را حاکمیت ببخشد.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی در جهان امروز و در سیاست بین الملل نقشی برجسته و جایگاهی ویژه دارد گفت: شعارهای ثابت و روشنی که امام (ره) مطرح کرد در حال تحقق یافتن است و امروز شاهد تاثیر شگرف انقلاب اسلامی در جهان اسلام به ویژه در لبنان هستیم.

مسوول واحد تبلیغات حزب الله لبنان در بقاع با بیان این که تاثیرگذاری انقلاب به سود لبنانی ها و مبارزه آنها با دشمن صهیونیست است یادآور شد: ایده های امام (ره) توانست لبنانی ها را از نقطه ضعف به نقطه قدرت برساند.

سیام**1058**1487 **1449
کد N315335

وبگردی