آفتاب

وزیر کشور: یاد و خاطره امام خمینی(ره) همیشگی و ماندگار خواهد بود

وزیر کشور: یاد و خاطره امام خمینی(ره) همیشگی و ماندگار خواهد بود

وزیر کشور نقش امام راحل را نقشی ماندگار و تاثیرگذار تا قرون متمادی دانست و گفت: یاد و خاطره امام(ره) به عنوان یک بنده صالح خداوند همیشه الهی و ماندگار خواهد بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دیداری که به مناسبت میلاد امام حسین(ع) با جانبازان وزارت کشور داشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین یادآوری سالروز رحلت امام راحل و شهدای انقلاب، گفت: از خداوند متعال خواستاریم این توفیق را به ما عنایت نماید تا بتوانیم ادامه دهنده اهداف و آرمان های امام راحل که همان راه شهدا و ائمه بزرگوار است باشیم.

وزیر کشور در این نشست صمیمانه با جانبازان وزارت کشور، نقش امام راحل را در این قرن نقشی ماندگار و تاثیرگذار تا قرون متمادی دانست و گفت: یاد و خاطره امام(ره) به عنوان یک بنده صالح خداوند همیشه الهی و ماندگار خواهد بود.

وی با بیان این‌که باید آثار جاودانه و ماندگاری از انسان در دنیا بماند تا یاد و خاطره را در قلبها جاودانه کند، اظهار داشت: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بر تکلیف خود عمل کرد و با ایمان به مردم، مجاهدت، باور، اخلاص و بندگی، هدف الهی را دنبال و به ثمر نشاند.

در این مراسم یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران به طرح مباحثی درخصوص مسائل و مشکلات جانبازان پرداخت و وزیر کشور نیز قول مساعد را در راستای حل مشکلات آنان بر اساس چارچوب قانونی داد.

انتهای پیام

کد N315050

وبگردی