آفتاب
مشکل گلزنی تیم ملی حل می‌شود؛| 172712

احمدی: مدیرعامل‌آل‌اشپورت از کیفیت لباس‌ها تعجب کرد/انتظارات باید معقول و منطقی باشد

احمدی: مدیرعامل‌آل‌اشپورت از کیفیت لباس‌ها تعجب کرد/انتظارات باید معقول و منطقی باشد

وقتی مدیرعامل شرکت آل اشپورت از آلمان به اردوی تیم ملی آمد، جنس‌های اصلی این شرکت دست بچه‌ها رسید و دیگر مشکلی نیست، اما لباس‌های قبلی را وقتی می‌شستند، کوتاه می‌شد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است انتظارات از کی‌روش و شاگردانش در جام‌جهانی برزیل باید معقول و منطقی باشد. او انتظار صعود تیم ملی از گروهش را منطقی نمی‌داند، اما مدعی شد ملی‌پوشان ایران قصد دارند با ارائه بازی‌های خوب فوتبال ایران به دنیا نشان بدهند.

گفت‌وگوی رحمان احمدی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

اردوی تیم ملی در اتریش چطور بود؟
به نظرم اردوی خیلی خوبی بود و با امکانات ایده‌آلی که آنجا بود، تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم. در کل هم از نظر بدنی و هم تاکتیکی شرایط بسیار خوبی به دست آوردیم. در اتریش 3 بازی دوستانه هم داشتیم که بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی بود و بچه‌ها خواسته‌های کی‌روش را در این بازی‌ها پیاده کردند.

تیم ملی در این 3 بازی فقط یک گل زد که انتقادات زیادی به همراه داشت. این انتقادات را درست می‌دانی؟
نه، بحث گلزنی تیم ملی درست خواهد شد و با تمرکز بیشتر بچه‌ها این مشکل حل می‌شود.با تمرینات بیشتر می‌توانیم مشکل گلزنی تیم ملی را حل کنیم.

مشکل لباس‌های تیم ملی بالاخره حل شد؟
وقتی مدیرعامل شرکت آل‌اشپورت از آلمان به اردوی تیم ملی آمد، جنس‌های اصلی این شرکت دست بچه‌ها رسید و دیگر مشکلی نیست، اما لباس‌های قبلی را وقتی می‌شستند، کوتاه می‌شد. بچه‌های تیم ملی به مدیرعامل شرکت آل‌اشپورت گفتند ما برای خود شیرینی حرفی نزده‌ایم و واقعیت‌ها را گفته‌ایم. وقتی هم خودش جنس لباس‌ها را دید، تعجب کرد چرا چنین اجناسی دست بچه‌ها رسیده است.

چه انتظاری باید از تیم ملی در برزیل داشته باشیم؟
بالاخره انتظارات باید معقول و منطقی باشد و به اندازه امکاناتی که برای تیم ملی فراهم شده باید انتظار داشته باشیم. فکر می‌کنم تیم ما در برزیل خیلی خوب بازی خواهد کرد و نتایج خوبی هم می‌گیریم.

انتظار صعود از تیم انتظاری منطقی است؟
به نظرم منطقی نیست، اما می‌رویم تا توان فوتبال ایران را به نمایش بگذاریم و با ارائه فوتبالی خوب، فوتبال ایران را به دنیا نشان دهیم.

پس امیدی به صعود نداریم؟
تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و هرچه قسمت باشد، همان می‌شود.

خودت برای حضور در جام‌جهانی چقدر انگیزه داری و چه هدفی را در این تورنمنت دنبال می‌کنی؟
هر بازیکنی دوست دارد در جام‌جهانی بازی کند و بهترین عملکرد را داشته باشد. من هم مثل بقیه بازیکنان هستم و اگر با صلاحدید مربیان در ترکیب بودم بهترین کیفیت خودم را نشان می‌دهم.

کد N314578

وبگردی