آفتاب
افتخاری:

مسابقات بین‌ا‌لمللی قرآن کریم فضای معنوی ویژه‌ای را در کشور ایجاد کرد

مسابقات بین‌ا‌لمللی قرآن کریم فضای معنوی ویژه‌ای را در کشور ایجاد کرد

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با اشاره به اینکه لازم است نسبت به برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اطلاع‌رسانی بیشتری صورت گیرد، افزود: در این ایام شاهد شور و هیجان مردم در مسابقات بین‌المللی قرآن باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لاله افتخاری با بیان این مطلب که مبنای فرهنگ و فعالیت ما قرآن است، خاطرنشان کرد: هرچه با قرآن آشنا شده و به آن عمل کنیم سبک زندگی ما اصلاح شده و به سبک زندگی اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.

وی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده باید در کنار تمامی فعالیت‌های اقتصادی پیوست‌های فرهنگی نیز در پایه قرآن و عترت تهیه شود.

نماینده تهران در ادامه با تاکید بر اینکه روحیه تلاشگری از طریق قرآن بدست می‌آید، بیان کرد: برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم فضای معنوی ویژه‌ای را در کشور ایجاد کرد و در روحیه افراد جامعه و همچنین هدایت نوجوانان و جوانان به آموزه‌های قرآنی تاثیر زیادی داشته است.

وی با اشاره به اینکه باید تبلیغات زیادی درباره اطلاع‌رسانی در خصوص مسابقات بین‌المللی قرآن کریم صورت گیرد، افزود: باید پخش مستقیم از شبکه‌های مختلف صدا و سیما به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اختصاص یابد و به عبارتی از طریق تبلیغات گسترده ذائقه‌های مردم را در راستای مباحث قرآنی و میل به آموزه‌های اسلامی تغییر دهیم.

انتهای پیام

کد N314174

وبگردی