آفتاب
نماینده مردم فلاورجان:

باید در عمل پیروی از امام خمینی (ره) را ثابت کنیم

باید در عمل پیروی از امام خمینی (ره) را ثابت کنیم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حرکت امام (ره) از ابتدا تا انتها برای خدا بود و این مهم‌ترین ویژگی شخصیتی امام خمینی بود.

سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) خاطرنشان کرد: زمانی که امام خمینی (ره) قیام خود را آغاز کرد ذره‌ای از یاد خدا غافل نبود و در همه حال در تبعید و یا در زندان برای خدا حرکت می‌کرد و سخن می‌گفت.

وی افزود: امام خمینی با وجودی که همه تهدیدات، جان و نهضتش را تهدید می‌کرد چون برای خدا حرکت کرده بود هیچ ترسی در دل نداشت و بدون تاثیرپذیری از تهدیدات راه خود را ادامه می‌داد و همین باعث شد انقلاب ما با بهترین شکل و کمترین هزینه به پیروزی برسد و بعد از پیروزی انقلاب نیز روش و منش امام نشان داد که ایشان قدرت را نه برای خود و نه برای خانواده خود نمی‌خواستند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته دیگری که در امام به عنوان یک ویژگی قابل توجه است این است که امام خمینی در حرکت و گفتار ثابت قدم بود و از سال 41 تا سال 67 هیچ تغییری در مواضعش دیده نشد.

وی با بیان اینکه اگر در شعار خود را پیرو خط امام بدانیم باید در عمل نیز آن را ثابت کنیم، گفت: توجه به منش و روش امام و برای خدا کار کردن در همه مسئولین باید جاری باشد و بی‌توجهی به ابعاد معنوی جامعه در بین مسئولین به نوعی فاصله گرفتن از خط امام است چرا که امام همواره در مورد فرهنگ جامعه دغدغه داشته‌اند.

موسوی لارگانی در پایان تاکید کرد: فاصله گرفتن از مسیر امام باعث می‌شود شعارهای اصلی انقلاب فراموش شود و وابستگی به فرهنگ و روش‌های غربی در کشور ایجاد گردد و فرهنگ اصیل اسلام و انقلاب فراموش شود.

انتهای پیام

کد N314144

وبگردی