آفتاب

آخرین آمار تعداد داوطلبان آزمون کاردانی سال 93 اعلام شد

آخرین آمار تعداد داوطلبان آزمون کاردانی سال 93 اعلام شد

تهران- ایرنا- مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد تا ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه) 12 خرداد ماه تعداد 250 هزار و 95 داوطلب برای شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی ثبت نام کرده اند.

حسین توکلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای، موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی تا ساعت 24 روز سه شنبه 13 خردادماه تمدید شده است .

وی گفت: به تمامی داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام در این آزمون اقدام نکرده اند توصیه می شود که در این مهلت باقی مانده براساس اطلاعیه های منتشره سازمان سنجش و در صورت واجد شرایط بودن حداکثر تا ساعت 24 فردا به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن، با فراهم کردن مدارک لازم و پرداخت هزینه آن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون برای رشته هایی که پذیرش در آنها از طریق آزمون صورت می گیرد در روز جمعه 24 مردادماه در حوزه های مربوط برگزار خواهد شد.

فراهنگ(4)**9129**1601**
کد N314132

وبگردی