آفتاب

نماینده مجلس: صدای انقلاب امام خمینی (ره) در قلب جهان طنین انداز شده است

نماینده مجلس: صدای انقلاب امام خمینی (ره) در قلب جهان طنین انداز شده است

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: صدای انقلاب امام خمینی (ره) امروز در قلب جهان طنین انداز شده است.

ˈ عابد فتاحی ˈ دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب، جامع ترین و کامل ترین حکومت را در عصری پایه ریزی کردند که ابرقدرتها هرگز بوجود آمدن چنین حکومتی را باور نداشتند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه امام راحل به ملت ایران و تمام مظلومان جهان است و این انقلاب همان طور که خود امام (ره) فرموده اند انقلاب پابرهنگان و زجرکشیدگان است.

این نماینده مجلس به راز ماندگاری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردمی بودن رمز پایداری این انقلاب است و انقلاب اسلامی از بطن جامعه برخاسته به همین دلیل خاستگاه آن در دل مردم است.

فتاحی افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز مرزها را درنوردیده است و تبدیل به یک الگوی ایده آل برای ملت های مظلوم شده است.

وی اضافه کرد: شعارهای انقلاب و اهداف آن نقشه ای جامع برای مردم مظلوم و دربندی است که سالهاست اسیر دیکتاتورها شده اند.

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: دیگر پیام امام راحل که صدور انقلاب اسلامی است برای دنیا معنی شده است.

وی یادآور شد: روزگاری برخی این پیام امام (ره) را وارونه تفسیر کردند اما امروز تاریخ معنای حقیقی آن را به گوش جباران رسانده است.

وی خودباوری و خود اتکایی را ارمغان دیگر بنیانگذار انقلاب اسلامی به ملت ایران عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) با تمام توان، ایرانی را از زیر یوغ استبداد و استکبار رهایی بخشید و به او حیاتی دوباره اعطا کرد چنانکه در عرصه های مختلف اعم از علمی و آموزشی دستاورد بزرگ این خودباوری مشاهده می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس، بازخوانی شخصیت و ابعاد زندگی امام راحل را ضروری خواند و گفت: ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب باید در تمامی متون درسی و مراکز آموزشی قرار گرفته و برای مردم عادی نیز تبیین شود.

چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با شرکت اقشار مختلف مردم در جای جای ایران اسلامی برگزار می شود.

8135/581/ 1495
کد N313900

وبگردی