آفتاب
جبهه اصولگرایان اصلاح طلب:

مردم سپاه پاسداران را موجب آرامش و امنیت همه جانبه کشور می دانند

مردم سپاه پاسداران را موجب آرامش و امنیت همه جانبه کشور می دانند

تهران- ایرنا- جبهه اصولگرایان اصلاح طلب با انتشار بیانیه ای، فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت و تاکید کرد: سپاه پاسداران نهاد دینی و مردمی است که امروز مردم عزیز ایران آن را یکی از ابزارهای آرامش و امنیت همه جانبه خود می دانند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا در بخشی از بیانیه جبهه اصولگرایان اصلاح طلب آمده است: انقلاب اسلامی نمونه بارز یک حکومت دینی دارای دموکراسی و حقوق شهروندی با پشتوانه مردمی است که با عنایات الهی و خواست مردم به پیروزی رسیده است.

این تشکل سیاسی تصریح کرد که انقلاب اسلامی برای حفاظت از دستاوردهای خود و دفاع از دین و میهن از متن مردم نهاد مقدسی را تشکیل داد که امروز باعث فخر و مباهات دین و انقلاب و کشور است.

جبهه اصولگرایان اصلاح طلب در این بیانیه یادآور شد: سپاه پاسداران همان نهاد دینی و مردمی است که امروز مردم عزیز ایران اسلامی آن را یکی از اسباب آرامش و امنیت همه جانبه خود می دانند؛ قدر مسلم همه ملت با هر اندیشه فکری که باشند ایثارگری ها و جانفشانی های پاسداران عزیز میهن عزیز خود را فراموش نخواهند کرد و این روز را عاشقانه قرین با میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است را به نیکی جشن می گیرند.

این جبهه یادآور شد: بلاشک ملت عزیز هر روز هر افتخاری که از پاسداران دلاور کشور عزیزمان در جای جای میهن اسلامی مشاهده می کنند فرموده امام (ره) را به یاد دارند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

سیام.9254**1336
کد N313474

وبگردی