آفتاب

حمایت بسیجیان دانشگاه های علوم پزشکی از سیاست های جمعیتی رهبری

حمایت بسیجیان دانشگاه های علوم پزشکی از سیاست های جمعیتی رهبری

تهران- ایرنا- بسیجیان 12 دانشگاه علوم پزشکی کشور با انتشار بیانیه ای از سیاست های جمعیتی رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا در این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور ضمن انجام وظیقه دینی و انقلابی خود برای ترویج این گفتمان در جامعه و مطالبه گری مسئولان، آمادگی خود را برای کمک در این زمینه اعلام می دارد.

درادامه تصریح شده است مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همچون همیشه و با ورودی هوشمندانه و هشدار درباره تبعات غیر قابل جبران این پدیده برای کشور در آینده نه چندان دور، در سالهای اخیر بارها مسئله پیری جمعیت و لزوم تغییر سیاست های جمعیتی را گوشزد کردند که متاسفانه با اقدام جدی و موثری از دستگاه های مسئول روبرو نشد.

بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در این بیانیه خود نقش مجلس، وزارتخانه های کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بهداشت، آموزش و پرورش ، علوم و سازمان صداو سیما را در اجرای سیاست های جمعیتی پررنگ دانسته است .

در ادامه می افزاید: ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی ایشان به عنوان نقشه راه کامل و جامعی برای جلوگیری از پدیده کاهش جمعیت و افزایش پویایی و نشاط نسل جوان اتمام حجتی با دستگاه های مسئول محسوب می شود لذا از آحاد جامعه علی الخصوص مسئولین انتظار می رود تا در راستای این سیاست ها گام های عملی و قاطع برداشته شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران، بقیه الله، اصفهان، مشهد، شیراز، یزد، البرز، اراک، مازندران، قزوین و کرمان امضا کنندگان این بیانیه هستند.

فراهنگ**9303**1601**
کد N313457

وبگردی