آفتاب
عضو مجلس موریتانی:

انتخابات سوریه پیام آور قدرت و صلابت مردم این کشور است

انتخابات سوریه پیام آور قدرت و صلابت مردم این کشور است

تهران- ایرنا- ˈمحمد فالˈ نماینده مجلس موریتانی، رئیس حزب رفاه این کشور و عضو پارلمان اسلامی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه را پیام آور قدرت و عظمت مردم این کشور در برابر تمامی حمایت های غرب از تروریسم دانست.

به گزارش خبرنگار رسانه های خارجی ایرنا، محمد فال در حاشیه دومین نشست روسای کمیسیون های سیاست خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه در تهران، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سوریه گفت: این انتخابات به مردم سوریه نشان می دهد که قدرتمند هستند و از توان پیشبرد امور خود و ایستادگی در برابر تلاش های دشمنان برخوردارند.

وی افزود: برگزاری انتخابات سوریه پیام دیگری نیز برای کشورهای حامی تروریسم در این زمینه دارد که با وجود تمامی حمایت های تسلیحاتی و مالی از تروریست ها، از عظمت و مقاومت مردم سوریه کاسته نمی شود و همین امر گروه های تروریستی را به شکست می کشاند و دمکراسی را در خاک این کشور محقق می سازد.

این مقام موریتانی همچنین یادآور شد که افرایش کمک تسلیحاتی آمریکا به تروریست ها موجب افزایش مقاومت ارتش، مردم و دولت سوریه می شود و در نتیجه، به تغییر موزانه قدرت به نفع دمشق منتج خواهد شد.

وی افزود: هر اندازه ارسال سلاح و کمک مالی به تروریست ها افزایش یابد، آنان در برابر مقاومت و پایداری ارتش، مردم و رهبری سوریه شانس بقا ندارند و دولت سوریه به عنوان پیروز این معرکه، پیشتازی در حمایت از مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی را حفظ خواهد کرد.

دومین نشست روسای کمیسیون های سیاست خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه صبح امروز با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی،محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و نمایندگان 25 کشور در تهران آغاز به کار کرد

رسانام** 1453**2017
کد N313448

وبگردی