آفتاب
نشست دوستان سوریه،

نماینده مجلس فیلیپین: قدرت رای مردم بیشتر از صف‌آرایی ارتش‌هاست

نماینده مجلس فیلیپین: قدرت رای مردم بیشتر از صف‌آرایی ارتش‌هاست

نماینده پارلمان فیلیپین با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه گفت: قدرت رای مردم بیشتر از صف‌آرایی ارتش‌هاست.

به گزارش خبرنگار پارلمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرانسیس بیچارا در دومین اجلاس روسای کمیسیون‌های سیاست خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه با بیان اینکه بحران سوریه به خاطر برگزاری انتخابات در این کشور کاهش یافته، اظهار کرد: ما طرفدار مردم سوریه هستیم و می‌دانیم بسیاری از سوری‌ها آواره و کودکان بی‌خانمان شده‌اند.

رییس کمیته روابط خارجی پارلمان فیلیپین با تاکید بر حق مردم سوریه برای تعیین سرنوشت و آینده‌شان گفت: البته کشورهای دیگر می‌توانند راه‌حلی برای مشکل سوریه نشان دهند اما نهایتا این مردم سوریه هستند که می‌توانند مشکل را حل کنند.

وی با اشاره به علاقه مردم سوریه برای مشارکت آینده خودشان اظهار کرد: به ویژه در شرایط فعلی که سوریه با بحران مواجه شده، مردم سوریه تعیین سرنوشت آینده خود را حق خودشان می‌دانند، ما هم امیدواریم مردم سوریه که بیشترین ضرر را از تداوم بحران می‌بینند بتوانند در مورد آینده کشورشان تصمیم بگیرند، بدون فشار زندگی کنند و آسیب گروه‌های تروریستی خلاص شوند.

نماینده پارلمان فیلیپین در پایان گفت: ما امیدواریم بتوانیم جمع‌بندی و نتیجه خوبی برای حل مشکل سوریه دست یابیم چراکه این حق مردم سوریه است که در صلح و ثبات زندگی کنند.

انتهای پیام

کد N313418

وبگردی