آفتاب

جزئیات جنایت هولناک وهابیون علیه شیعیان پاکستان

جزئیات جنایت هولناک وهابیون علیه شیعیان پاکستان

رسانه های پاکستانی بدون اشاره به جزئیات جنایت هولناک گروههای وهابی علیه شیعیان بیگناه در کراچی صرفا از کشته شدن یک غیرنظامی در کراچی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی جئو پاکستان از کشته شدن یک پاکستانی به همراه همسر و دو فرزندش در شهر کراچی خبر داد، اما به جزئیات این حادثه اشاره نکرد.

سایت "کشتار شیعیان را متوقف کنید" در همین رابطه نوشت:  دکتر "حسن علی قریشی" قاری قرآن پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در داخل حسینیه "امام بارگاه" در نزدیکی بیمارستان با ضربات خنجر و تبر بر سر و گردنش از سوی عده ای وهابی شهید شد.

این شیعه پاکستانی که ساکن خیابان شیعه نشین طریق در شهر کراچی بود، در شب میلاد باسعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) توسط گروه وهابی "صحابه" که به داخل حسینیه هجوم آوردند، کشته شد.

به گفته افراد آشنا با این قاری قرآن، "علیرضا" شخصیت آرامی و متقی بود و هنگام شهادت بدون درگیری و حمل سلاح با حملات یک باره اعضای این گروه مواجه شد.

تاکنون پلیس کراچی اقدام خاصی را برای دستگیری قاتل نکرده و این پرونده را همچون سایر قتلهای چند روز گذشته کشتار شیعه کنار گذاشته است. پیکر این شهید که در بیمارستان " جنت" پایتخت پاکستان بود و برای تشییع به خانه وی منتقل شده است.

از سوی دیگر یک جوان پاکستانی مقابل حسینیه با شلیک گلوله در کراچی شهید شد. همچنین جمعه گذشته دو شیعه دیگر در پاکستان توسط وهابیون کشته شدند.

تا کنون پس از انقلاب اسلامی ایران و بازیابی هویت تشیع، پاکستان 300دکتر، 50 وکیل، 100 تاجر شیعه تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و فقط در شهر کراچی 1500نفر شهید شده اند و کشتارها در ماه های اخیر با تشویق وهابیون شدت گرفته است.

کد N313344

وبگردی