آفتاب

شریفی: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم/ از کی‌روش ناراحت نیستم

شریفی: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم/ از کی‌روش ناراحت نیستم

مهاجم باشگاه سپاهان پس از خط خوردن نامش از فهرست تیم ملی گفت: از کی‌روش ناراحت نیستم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهدی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره خط خوردن نامش از لیست تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2014 اظهار کرد: واقعا از این قضیه ناراحت هستم و در حال حاضر نمی‌توانم صحبتی در این زمینه بکنم اما از صمیم قلبم برای تیم ملی و موفقیت در جام جهانی 2014 برزیل آرزو موفقیت می‌کنم. بازیکنان تیم ملی بدانند که دعای ما و مردم پشت سر آنها خواهد بود و امیدوارم که تمام تلاش‌شان را انجام دهند تا در جام جهانی 2014 برزیل نتایج خوبی را برای ایران کسب کنند.

مهاجم سپاهان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از کارلوس کی‌روش ناراحت هست، گفت: نه. من از کی‌روش ناراحت نیستم. از کی‌روش هم بابت دعوت به اردوهای اتریش و آفریقای جنوبی تشکر می‌کنم. او مجبور بود از بین ما چهار نفر را خط بزند و مطمئنا بهترین‌ها را برای حضور در جام‌جهانی انتخاب کرده‌ است. تمام تلاشم را می‌کنم در جام ملت‌های آسیا و در جام‌های جهانی بعدی بازیکن تیم ملی باشم و بدرخشم. باز هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N312754

وبگردی