آفتاب
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

همه گروه ها و جناح های سیاسی کشور باید از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کنند

همه گروه ها و جناح های سیاسی کشور باید از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کنند

آبادان- ایرنا- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همه گروه ها و جناح های سیاسی کشور باید از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کنند.

ˈ محمد سعید انصار ی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای افزود: همه گروه ها و جناح های سیاسی باید در راستای تقویت این گروه از آنها حمایت کنند.

وی اظهار کرد: عملکرد تیم مذاکره کننده ایران در آخرین دور از مذاکرات با گروه پنج بعلاوه خیلی بهتر از مراحل گذشته بود.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: پایبندی اعضای گروه مذاکره کننده ایرانی بر مبانی اساسی جمهوری اسلامی و عقب نشینی نکردن در مقابل زیاده خواهی برخی از طرف های مذاکره کننده نشان دهنده ایثار آنها است.

وی با اشاره به اینکه مذاکره تنها راه حل و فصل پرونده هسته ای کشور است، گفت: هیچ عقل سلیمی مذاکره را رد نمی کند و این گزینه تنها راه به ثمر رساندن این پرونده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی انرژی هسته ای را ابزاری برای ثبات استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان خواند و اضافه کرد: آژانش بین المللی هسته ای تاکنون انحرافی در برنامه های صلح آمیز کشور اعلام نکرده است.

وی گفت: ملت مسلمان و شیعه ایران با دشمنی با دنیا سخن نمی گوید بلکه با رفتاری محمدی و علوی و با مذاکره، دنیا را متقاعد می کند که به دنبال تسلیحات هسته ای نیست.

انصاری افزود: حضرت محمد(ص) با اخلاق نیکو دنیا و مردم را به خود جذب کرد و ما نیز باید با الگوگیری از این اخلاق خوب هر دشمنی را تسلیم خود کنیم.ک/3

7102/7279
کد N312676

وبگردی