آفتاب
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح شد

پاسداران مدافعان راستین حریم اسلام و انقلابند

پاسداران مدافعان راستین حریم اسلام و انقلابند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، میلاد امام حسین (ع)، امام زین‌العابدین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روزهای «پاسدار»، «آزاده» و «جانباز» را گرامی داشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

«پاسدار و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدافعان راستین حریم اسلام و انقلاب اسلامی و بازوان توانمند نظام در مواجهه با موانع و خطرات و تهدیدات پیش روی کشور و انقلاب بودهبه طوری که در جای جای تاریخ معاصر با ایثارگری و فداکاری از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن بار ها حفاظ نمودند.

پنجمین گل شاخسار عصمت، سید جوانان اهل بهشت، حضرت ابا عبدالله الحسین «علیه‌السلام» چشم به عالم خاک گشود و دنیا را به نور حضور خود روشن ساخت. روز میلاد فرخنده و مبارکش که با همه‌ی هستی به پاسداری از ارزش‌های ناب اسلامی و احیای اسلام راستین قیام کرد، «روز پاسدار» نامیده شد تا نهاد ارزشمند «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به نام او تبرک یافته و این پیام گرانقدر در یاد ما زنده بماند که پاسداری از ارزش‌های اسلامی، اولین و گرانبهاترین وظیفه هر مسلمان است.

امام حسین «علیه‌السلام» که خود نیز پاسدار اسلام و ارزش‌های والای اسلامی بوده و با ایثار و از خودگذشتگی فراوان و نثار خون پاک و مطهر خود و فرزندانش از حق و حقیقت و ارزشهای والای اسلامی و انسانی دفاع نمودند، به همه مسلمانان و بشریت به ویژه به پاسدارانی که به امام خود اقتدا کرده و خود را همچون ایشان ملقب به ردای پاسداری کردند، درس آزادگی، شجاعت و غیرت و حریت داد.

حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محور محبت الهی بود که با خدامحوری خود، الگوی جامع اهل ایمان در مبارزه با جریان کفر شده و به میمنت این روز شریف و میلاد گرانقدر، این روز به نام روز پاسدار نامگذاری شد.

پاسدارانی که رزم‌آور دیار شور و حماسه‌اند، پاسدارانی که تاریخ لاله‌گون اسلام مملو است از یاد و نام و خاطره آن رادمردانی که از هستی خویش گذشتند و با نثار جان و مال خود در هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن در دوران سازندگی و آبادانی از اسلام و ارزش‌های والای آن حفاظت و پاسداری نموده و با صدور پیام انقلاب، جریان بیداری اسلامی را زنده نگه داشتند.

پاسداران حقیقی همان مجاهدان شهیدی هستند که امیر پرهیزکاران، حضرت علی «علیه‌السلام» در وصف آنان می‌فرماید: «قرآن را تلاوت کرده و معانی آن را شناخته و شیفته جهاد گردیده و گرداگرد زمین را گروه گروه و صف به صف، احاطه کردند.»

پاسداران، این بت‌شکنان زمانه، پاسداران، این دلیرمردان وادی حماسه و جهاد که در دفاع از حصار باصلابت انقلاب اسلامی، سر از پانشناخته و راست قامت و استوار همچون کوهی سترگ ایستادند و راه بر طوفان فتنه ها و آشوب ها و جنود شیاطین انسی به ویژه شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار واستکبار جهانی ، و دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی بسته و همچون سدّی شکست‌ناپذیر ، راه تهاجم را بر دشمنان عنود وحسود انقلاب سد کردند، آن گونه که هیچ قدرتی را یارای نفوذ در این حصار حصین انقلاب نباشد.

در بخش پایانی این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد، افزایش توان بازدارندگی، دفاعی و نظامی کشور که بخشی مهمی از آن مرهون مجاهدت های پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح است باعث افزایش اقتدار ملی و امنیت عمومی و پشتوانه ای عظیم برای کشور و نظام، به ویژه در بحث سیاست خارجی و مذاکره با کشورهای 1+5 است و از این روی بایستی با توجه ویژه مسئولان به این نیرو های مکتبی و ارزشی، با چابک سازی و توانمندسازی هر چه بیشتر آنان و برنامه ریزی دقیق و مدیریت هوشمندانه تحت زعامت و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، به اقتدار و عظمت و امنیت ملی کشور بیفزائیم.»

انتهای پیام

کد N312659

وبگردی