آفتاب

فراخوان اعزام مبلغ به مدارس کشور

فراخوان اعزام مبلغ به مدارس کشور

معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، فراخوان اعزام مبلغ به مدارس سراسر کشور را اعلام کرد.

معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، فراخوان اعزام مبلغ به مدارس سراسر کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‌آموزان با هماهنگی آموزش و پرورش، از بین طلاب و روحانیون توانمند، مجرب و متعهد، تعدادی را به مدارس امین، سمپاد(استعدادهای درخشان)، شبانه‌روزی و ... اعزام می‌کند.

قبولی در مصاحبه تخصصی مدارس شامل احکام و پاسخ به پرسش‌های دانش‌آموزی، مشاوره، کلاسداری و ...؛ اتمام سطح 2 حوزه؛ برخورداری از سلامت جسمی و روحی؛ تأهل؛ حداکثر سن 42 سال و تشکیل پرونده هجرت بلند مدت از جمله شرایط لازم برای ثبت نام در این فراخوان اعلام شده است.

پرداخت حق التبلیغ ماهانه؛ برخورداری از امتیاز کمک هزینه مسکن؛ امکان تبلیغ در مراکر استان، شهرستان، شهر و یا بخش؛ امکان گذراندن دوره سربازی و اخذ پایان خدمت؛ امکان ادامه تحصیل در مرکز تخصص تبلیغ به صورت غیرحضوری و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی از جمله مزایای در نظر گرفته شده برای مبلغان اعزامی است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند از 10 خرداد لغایت 20 شهریور در ساعات اداری به نشانی 45 متری شهید صدوقی، 20متری فجر،خیابان دانش، معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، طبقه 2، ضلع 2، اداره کل همکاری‌های تبلیغی، اداره مدارس امین، اتاق 325 مراجعه کنند.

همچنین ثبت نام هجرت بلند مدت حوزه‌های علمیه انجام می‌شود که امکان ادامه تحصیل دروس حوزوی به صورت غیر حضوری؛ امکان ادامه تحصیل در سطوح 2 و3 رشته تخصصی تبلیغ به صورت غیر حضوری و نیمه حضوری؛ امکان تدریس در حوزه‌های علمیه سراسر کشور از جمله مزایای این دوره است.

داشتن سطح 2 حوزوی(کتبی و شفاهی پایه نهم حوزه)؛ ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت (به صورت دائم) و حضور حداقل یکسال به همراه خانواده در محل تبلیغ از جمله شرایط ثبت نام عنوان شده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت تبلیغ حوزه واقع در انتهای زنبیل آباد نرسیده به میدان مفید مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N312585

وبگردی