آفتاب

ویژه برنامه های فرهنگی تبلیغی ارتش در سالگرد ارتحال امام (ره) اعلام شد

ویژه برنامه های فرهنگی تبلیغی ارتش در سالگرد ارتحال امام (ره) اعلام شد

رئیس اداره روابط عمومی ارتش برنامه های فرهنگی تبلیغی ارتش به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد و آئین بزرگداشت امام خمینی (ره) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ سزاوار طی سخنانی در نشست هماهنگی برنامه های فرهنگی ارتش به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد و آئین بزرگداشت رهبر فقید انقلاب اسلامی که صبح امروز در تالار غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور جمعی از مسئولین این سازمان برگزار شد ضمن تأکید بر شناساندن آرمان ها، اندیشه ها و شخصیت امام راحل (ره) به نسل امروزی به ویژه جوانان خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز تأکید فرمودند همه باید سعی کنیم تا شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) را با همان ابعاد عظیم و به درستی بشناسیم.

رئیس اداره روابط عمومی ارتش در ادامه به تشریح برنامه های فرهنگی آجا به مناسبت فرارسیدن این ایام پرداخت و تصریح کرد: برنامه های پیش بینی شده فرهنگی ارتش عمدتاً در 3 بخش ارائه خواهند شد که انتشار ویژه نامه های مرتبط در فضای مجازی، تشریح نقش امام در انقلاب و بیان خاطرات توسط فرماندهان و پیشکسوتان از طریق برنامه های رادیویی و تلویزیونی، خبرگزاری ها و مطبوعات از جمله این اقدامات است.

سرهنگ سزاوار نثار تاج گل به مرقد مطهر و تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام(ره)، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح آجا برای خانواده ها و کارکنان و همچنین برپایی نمایشگاه های فرهنگی را ازجمله برنامه های آجا به مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد.

بازدید از حسینیه جماران و منزل حضرت امام خمینی(ره) در خمین و اعزام خانواده های کارکنان آجا به مرقد مطهر به منظور شرکت در آئین بزرگداشت آن عزیز سفر کرده نیز از دیگر برنامه هایی بودکه سرهنگ سزاوار به آن اشاره کرد.

رئیس اداره روابط عمومی ارتش در پایان از برگزاری مسابقه مقاله نویس و کتاب خوانی با موضوع امام و اندیشه های دفاعی، امام و ارتش و نقش قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.

کد N312107

وبگردی