آفتاب

ابراهیم نکو:برای تخریب دولت اتاق جنگ تشکیل داده اند

ابراهیم نکو:برای تخریب دولت اتاق جنگ تشکیل داده اند

یک نماینده مجلس معتقد است برخی می خواهند قطب های سیاسی کشور به جان هم بیفتند.

ابراهیم نکو نماینده رباط کریم در مجلس نهم در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص تلاش برخی گروه های منتقد دولت برای شکل گیری فضای دو قطبی در جامعه، اظهار داشت: گروهی از جریان های سیاسی در داخل و خارج مجلس ، قبل از هر گونه اقدامی نتایج را سرکوب می کنند؛ این گروه، قبل از حضور دولت در هر نشست و اجلاسی، مدام بر طبل یاس و نا امیدی می کوبند و آن را شکست خورده می دانند وتلاش می کنند دولت موفقیتی به دست نیاورد.
وی در پاسخ به اینکه افراط در فعالیت سیاسی به سود چه جریانهای سیاسی است، اظهار داشت:ما نمی توانیم نیت این افراد را محکوم کنیم . ممکن است برخی از آنها افرادی وفادار و دلسوز باشند، اما عملکرد شان نتایج دلسوزانه ندارد و بهانه برای مخالفین نظام اسلامی است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی ، دشمن بعثی تلاش کرد مردم ایران را به زانو در بیاورد ، اما چون همه نیروهای کشور برای صیانت از آب و خاک کشور تلاش کردند، انها به نتایج دلخواه خود نرسیدند.امروز هم باید همه جناح های سیاسی متوجه باشند که دولت در پیشانی دفاع از این کشور است و اختلاف داخلی، جشن پیروزی دشمن است.
نکو که می گفت برخی در داخل به دنبال این هستند که قطب های سیاسی به جان هم بیفتند تا آنها بتوانند از آب گل آلود ماهی خود را بگیرند،تاکید کرد:اگر کسی کشور را دوست دارد، نباید از اینکه دولت مورد هتک حرمت واقع شود خوشحال شود چون دولت منتخب مردم است .
این نماینده مجلس نهم با تاکید بر اینکه بخشی از جریانهای سیاسی در هر شرایطی دولت را به صورت خاکستری نشان دهد ، گفت: آنها در مقابل روشنایی و موفقیت دولت از عینک دودی استفاده می کنند تا موفقیت ها را نبینند، اما در مقابل خطاها، آن را با تلکسوب بزرگنمایی می کنند.
نماینده رباط کریم در مجلس نهم بخشی از این گروه را«وابستگان به دولت سابق» خواند و اظهار داشت:این طیف هر اقدامی که به موفقت دولت فعلی منجر شود، ناراحت می شوند،البته گروه دیگری هستند که به دنبال تیره و تار نشان دادن مسائل نیستند و طرفداران برخی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستند که از عدم موفقیت های دولت خوشحال می شوند.
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس نهم درباره نگاه برخی حامیان دولت درباره تشکیل اتاق فکری برای تخریب دولت هم اظهار داشت: این اتاق فکر نیست، بلکه اتاق جنگی است که هدفش تخریب است و تلاش می کند مسائل جزئی که جزو ناکارآمدی های دولت است را بسیار بزرگ نشان دهد.
29/212

کد N312055

وبگردی