آفتاب
در مقام مشاور ضرغامی

میرتاج‌الدینی به باکو رفت

میرتاج‌الدینی به باکو رفت

مشاور رییس سازمان صداوسیما در امور مجلس با حضور در جمهوری آذربایجان و بازدید از نمایندگی سازمان صداوسیما در باکو، در جریان فعالیت‌های این نمایندگی قرارگرفت.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در جریان این بازدید به اهمیت و جایگاه بالای جمهوری آذربایجان برای کشورمان به عنوان تنها کشور شیعی جهان که اشتراکات فراوان دینی، فرهنگی، تاریخی و زبانی با مردم عزیز ایران اسلامی دارد، اشاره کرد و خواستار حضور فعالانه نمایندگی صداوسیما در باکو، در این کشور شد.

مشاور رییس صداوسیما در امور مجلس به نقش ممتاز دیپلماسی رسانه‌ای در نزدیکی کشورها به همدیگر و تقویت مناسبات و تعمیق روابط اشاره و بر تعامل نمایندگی باکو با شبکه‌های رادیویی - تلویزیونی آذربایجان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی امکانات نمایندگی صداوسیما در باکو را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و عمق‌بخشی به فعالیت‌های رسانه‌ای و حرفه‌ای نمایندگی را خواستار شد.

در جریان این بازدید که دکتر ابراهیمی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باکو نیز حضور داشت مهدی راثی، مدیر نمایندگی صدا و سیما در جمهوری آذربایجان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این نمایندگی ارائه کرد.

حجت الاسلام میر تاج الدینی، مشاور رییس صداوسیما در امور مجلس به مناسبت عید سعید مبعث و به منظور سخنرانی در جمع عاشقان پیامبر اکرم (ص) در حسینیه ایرانیان مقیم باکو به جمهوری آذربایجان سفر کرده بود.

دیدار با واحد مصطفی اف مدیر شبکه تلویزیونی آینس نیز از دیگر برنامه‌های میرتاج الدینی بود.

اداره کل نمایندگی‌های خارج کشور مرکز امور بین الملل رسانه ملی، شامل 20 نمایندگی سازمان صدا و سیما در کشورهای مختلف جهان است که نمایندگی صدا و سیما درآذربایجان – باکو نیز، مشمول این مجموعه است.

انتهای پیام

کد N311887

وبگردی