آفتاب

نتایج بازی های دوستانه ملی؛ ایتالیا، پرتغال و…

نتایج بازی های دوستانه ملی؛ ایتالیا، پرتغال و…

تیم‌های ملی فوتبال جهان در آستانه آغاز جام جهانی 2014 برزیل دیدارهای دوستانه خود برابر حریفان خود برگزار کردند تا آمادگی خودشان را قبل از آغاز بیستمین دوره جام جهانی محک بزنند.

هلند که در خانه پذیرای غنا بود موفق شد در پایان با تک گل روبین فان پرسی به پیروزی برسد. پرتغال بدون کریستیانو رونالدو و پپه به دیدار یونان رفت که این دیدار در پایان 90 با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ایتالیا نیز در ورزشگاه کروین کاتیج به دیدار ایرلند رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته این دیدار یک اتفاق بد نیز برای ایتالیایی ها به همراه داشت و آن هم مصدومیت ریکاردو مونتولیوو بود که باعث شد ، کاپیتان ایتالیا در این دیدار جام جهانی 2014 برزیل را از دست بدهد.

کلمبیا یکی دیگر از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل بامداد امروز (یکشنبه) به دیدار سنگال رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. رادامل فالکائو در این دیدار در بین 18 بازیکن تیمش حضور نداشت.
** تابلوی نتایج:

* پرتغال صفر – یونان صفر

* هلند یک – غنا صفر

* ایتالیا صفر – ایرلند صفر

* مکزیک 3 – اکوادور یک

* کلمبیا 2 – سنگال 2

* پاناما یک – صربستان یک

رقابت‌های دوستانه ملی امشب (یکشنبه) با برگزاری شش دیدار ادامه می یابد که در حساس‌ترین بازی‌ها آلمان برابر کامرون به میدان می‌رود و فرانسه نیز به دیدار پاراگوئه خواهد رفت.

سوئد یکی از تیم‌هایی که نتوانست به جام جهانی 2014 برزیل راه یابد نیز باید برابر بلژیک به میدان برود.
** برنامه دیدارهای دوستانه امشب فوتبال جهان به شرح زیر است:

* آمریکا – ترکیه

* آلمان – کامرون

* سوئد – بلژیک

* فرانسه – پاراگوئه

* کاستاریکا – ژاپن
کد N311758

وبگردی