آفتاب
بشیری در گفت‌وگو با ایسنا؛

اندیشه‌های امام (ره)،ضامن حفظ استقلال و عزت ماست

اندیشه‌های امام (ره)،ضامن حفظ استقلال و عزت ماست

نماینده مردم پاکدشت در مجلس تاکید کرد: باید به اندیشه‌های امام(ره) عمل کرد زیرا که اندیشه‌های ایشان برای ما گره‌گشا است و می‌تواند استقلال و عزت ما را در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای حفظ کند.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه امام (ره) شخصیت بسیار ممتازی داشتند، گفت: ایشان عمیقا هم به مسائل فقهی و دینی آشنایی داشتند و هم جهان معاصر را به خوبی می‌شناختند و آنچه بیان می‌کردند کاملا عاقلانه و کارشناسی بود.

وی با بیان اینکه آنچه امام(ره) بیان می‌کردند بر جامعه ایران و همچنین منطقه و در سطح بین المللی اثرگذار بوده است، گفت: امروز انتظار می رود همه کسانی که چه در زمان حیات امام(ره) و یا در کنار ایشان از اندیشه‌های وی بهره برده‌اند این وظیفه را در خود احساس کنند که آن اندیشه‌ها را بیان کنند که اندیشه‌های ایشان می‌تواند به عنوان یک منشور مورد استفاده قرار گیرد.

این نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حرف امام(ره) را فهمیدن کافی نیست، بلکه باید به اندیشه‌های ایشان عمل کرد و به آن مقید بود، اظهار کرد: اندیشه‌های امام(ره) برای ما گره‌گشا است و انتظار می‌رود که این اندیشه‌ها با دقت دنبال شود چرا که می‌تواند استقلال‌،عزت و عظمت ما را در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای حفظ کند و ما می‌توانیم با دنیا به خوبی تعامل داشته باشیم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با تاکید بر اینکه اندیشه‌های امام(ره) اندیشه‌هایی بسیار دقیق بوده است و کاملا به انسانها نشاط را می‌بخشد ،گفت: این اندیشه‌ها می‌تواند در سطح جهانی محور و منشأ تعاملات مطلوب باشد و ما باید با همگرایی و وحدتی که میان اقوام و اقلیت‌های مختلف در کشور وجود دارد آن را به عینا حفظ کنیم.

بشیری تصریح کرد: چه بسا ملت‌هایی که در سطح جهانی توانستند با این اندیشه‌ها مأنوس شده و منشأ برکت و همراهی باشند لذا به نظر می‌رسد که همگان باید بتوانند عمیق‌تر و دقیق‌تر از نظرات و اندیشه‌های امام(ره) استفاده کنند و باید بدانیم که در شرایط امروز رهبری آن اندیشه‌ها را به خوبی تبیین می‌کنند.

انتهای پیام

کد N311657

وبگردی