آفتاب

بشار اسد: سوریه با کمک و بیداری مردم، توطئه های خارجی را ناکام می سازد

بشار اسد: سوریه با کمک و بیداری مردم، توطئه های خارجی را ناکام می سازد

دمشق – ایرنا - « بشار اسد» رییس جمهوری سوریه تاکید کرد که این کشور با کمک و بیداری مردم خود، توطئه هایی را که در خارج سوریه علیه آن طراحی و برنامه ریزی می شوند، ناکام می سازد.

به گزارش ایرنا، بشار اسد روز شنبه در دیدار با شماری از شخصیت ها و برگزیدگان دمشق پایتخت سوریه خاطرنشان کرد: دمشق در طول تاریخ در مقابل همه مهاجمان، مقاومت و ایستادگی کرده و امروز هم به کمک هوشیاری و بیداری شهروندان خود می تواند در مقابل همه هجمه های تروریست ها علیه سوریه بایستد و مقاومت کند.

وی با بیان اینکه « قدرت هر کشوری در قدرت مردم آن است»، اظهار داشت: تا زمانیکه این حس مردمی بالا وجود داشته باشد سوریه می تواند مقاومت کند و همه برنامه هایی را که در خارج از سوریه طراحی می شوند، ناکام سازد.

رییس جمهوری سوریه همچنین از کسانی که در تلاش های صورت گرفته برای آشتی در مناطق مختلف سوریه نقش داشته اند، تشکر کرد و گفت که نقش تاریخی و تمدنی دمشق تنها متعلق به سوریه نیست بلکه به دو جهان عرب و اسلام تعلق دارد.

شخصیت های و برگزیدگان دمشق نیز بر اهمیت برقراری آشتی در مناطق مختلف سوریه تاکید کردند و گفتند که درها بر روی تمام فرزندان سوریه برای بازگشت به کشورشان بویژه بعداز روشن شدن رویکردها و رشد بیداری مردمی درقبال آنچه در سوریه می گذرد، باز است.

این شخصیت ها همچنین بر حمایت خود از ارتش عربی سوریه در مبازره با تروریسم تاکید و از تلاش های صورت گرفته برای تقویت ثبات و بازگشت امنیت به سراسر خاک سوریه قدردانی کردند.

خاورم ** 1324
کد N311394

وبگردی