آفتاب

«سپاه در گذر انقلاب» رونمایی شد

«سپاه در گذر انقلاب» رونمایی شد

آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های 11 جلدی «سپاه در گذر انقلاب» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب‌های کتاب در گذر زمان، سردار سرتیب پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار رمضان‌شریف، محسن رفیق‌دوست، عباس آقا‌زمانی مشهور به ابوشریف و تعدادی از فرماندهان و تاسیس کنندگان سپاه پاسداران حضور داشتند.

در این مراسم، سردار رمضان‌شریف با تاکید بر این‌که سپاه پاسداران یکی از معجزات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ما امروز شاهدیم که با همه فراز و فرودهای 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی ، با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) ، رهبری معظم انقلاب و تلاش‌های بی‌وقفه ایثارگران موسسان و بنیانگذاران سپاه پاسداران، سپاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مجموعه کتاب‌های 11 جلدی سپاه در گذر انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: ما در تهیه این مجموعه کتاب‌ها، بیشتر به دنبال این بودیم که تاریخچه شفاهی سپاه را بدون کوچک‌ترین دخل و تصرف از مطالب مطبوعات و رسانه‌ها و مستندات مربوط به آن زمان تهیه کنیم.

وی با بیان این‌که بررسی این مجموعه به ما نشان می‌دهد که ما لحظه‌ای در مواضع بیانات و عملکردهای سپاه توقف نداشته‌ایم، گفت: این مجموعه نشان از عظمت سپاه و اخلاص بچه‌های سپاه دارد، چراکه نشان می‌دهد، این نهاد به قدری قدرتمند است که وقتی همه اسناد و موضع‌گیری‌ها و بیانیه‌ها و رویکردهای سپاه را بررسی می‌کنیم، چیزی جز عظمت نمی‌بینیم. این افتخاری بزرگ برای سپاه است که لحظه ای در مواضع بیانات و عملکردش توقف وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم همچنین تعدادی از فرماندهان دوران ابتدایی سپاه به بیان خاطراتی از تشکیل این نهاد پرداختند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم، لوح تقدیری از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به پاس قدردانی از زحمات سردار رمضان‌شریف توسط سردار جزایری به وی

اعطا شد.

انتهای پیام

کد N311174

وبگردی