آفتاب

چه دلیلی موجب شده که رسیدگی پرونده فساد مدیر سابق تامین اجتماعی معطل بماند؟

چه دلیلی موجب شده که رسیدگی پرونده فساد مدیر سابق تامین اجتماعی معطل بماند؟

اوایل زمستان سال گذشته گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در قالب شکایت به قوه قضاییه واصل شد.



پیش از آن نیز در آذرماه سال 1392 شکایت اینجانب به اتفاق دو نفر از همکاران ، اصالتا و وکالتا از ناحیه چند کارگر به دادسرای عمومی و انقلاب تهران، تقدیم گردید.
این شکایت حکایت از بروز اختلاس و تصرف غیر قانونی و خیانت در امانت توسط آقای س.م ،مدیر سابق آن سازمان داشت.
در همین ایام همچنین سازمان بازرسی کشور نیز با استقرار دفتر ویژه در سازمان تامین اجتماعی به شکایات مطروحه و بازرسی های معموله اقدام نمود.
از طرفی به موجب ماده 107 قانون تامین اجتماعی به شکایات مطروحه خارج‌از نوبت رسیدگی خواهد شد و قوه قضاییه نیز تا سه ماه پس از دریافت گزارش از مجلس مهلت رسیدگی دارد.
این تاخیر ظاهری در رسیدگی مایه پرسش موکلین و مردم گردید که لازمست بعرض برسانم:
1- اینجانب و همکارانم لااقل هفته ای یکبار برای رسیدگی و بررسی آخرین وضعیت پرونده به شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت که مرجع رسیدگی به اتهامات مدیر سابق سازمان تامین اجتماعی است ، سرکشی می کنیم.
2- بازپرس پرونده با گماشتن گروه ویژه نسبت به رسیدگی و جمع آوری دلایل اهتمام خاص دارد.
3- ضابطین دادگستری با حجم وسیعی از پرونده های مطروحه درباره اتهامات این فرد مواجهند .
4- چندین بار گزارش های جدیدی درباره این پرونده واصل گردیده که رسیدگی به همین گزارشها موجب معطل شدن ظاهری پرونده شده است.
5- این پرونده از چهار سو مورد پیگیری است . اول : اینجانب و همکارانم ، اصالتا و وکالتا از گروهی از کارگران و کارفرما. دوم : مجلس شورای اسلامی . سوم: دادستان بعنوان مدعی العموم. چهارم: سازمان بازرسی کل کشور
بنابراین بعنوان اصیل و وکیل شکات این اطمینان خاطر داده می شود پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی با نظارت کافی و اهتمام مقام قضایی در حال رسیدگیست.
مصطفی ترک همدانی
وکیل دادگستری
کد N311090

وبگردی