آفتاب
رحمانی‌فضلی در جمع خبرنگاران؛

مسئولیت معاونت سیاسی با خودم است/ از طریق مجاری دیپلماتیک در حال پیگیری وضعیت دانایی‌فر هستیم

مسئولیت معاونت سیاسی با خودم است/ از طریق مجاری دیپلماتیک در حال پیگیری وضعیت دانایی‌فر هستیم

وزیر کشور با تایید استعفای معاون سیاسی وزارت کشور در پاسخ به این سئوال که چه کسی جایگزین میرولد می شود، گفت: برای این سمت هنوز کسی را در نظر نگرفتم و تا انتخاب معاون جدید خودم عهده دار این مسئولیت خواهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پایان نشست شورای معاونین وزارت کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور کار این جلسه گفت: در جلسه امروز بحث 14 خرداد و سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب مطرح بود؛ چراکه مسائل امنیتی و نحوه خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی به مردم در این روز بسیار مهم است و گزارشاتی که مطرح شد، بسیار جامع بود.

وی برگزاری همایش دولت در سالروز انتخابات 92 را از دیگر موضوعات این جلسه نام برد و گفت: این مراسم قرار شد توسط وزارت کشور برگزار شود.

رحمانی‌فضلی همچنین با اشاره به تدوین برنامه ششم بیان کرد: در این جلسه مقرر شد استانداران برنامه ها و نظرات خود را برای تدوین برنامه به وزارت کشور بفرستند تا در تدوین برنامه ششم مورد توجه قرار گیرد.

وزیر کشور ادامه داد: از استانداران خواسته بودیم که در مورد عملکرد طرح سلامت در یکسال گذشته گزارشی تهیه کنند که این گزارشات امروز فرستاده شد.

وی همچنین در مورد رفتن میرولد از وزارت کشور گفت: امروز آقای میرولد نیز در جلسه حضور داشتند و صحبت هایی مطرح کردند. ما از وی تقاضا داشتیم که در وزارت کشور خدمت کنند، اما از همان بدو ورود بنا را بر این گذاشته بودند که به صورت موقت و تا تکمیل پروژه انتخاب استانداران در وزارت کشور بمانند.

رحمانی‌فضلی افزود: ما اصرار داشتیم که از خدمات آقای میرولد بهره مند شویم، اما با توجه به شرایطی که برای ایشان بوجود آمده است و در مورد آن به شما خبرنگاران توضیح می دهد، امروز در جلسه شورای معاونین وزارت کشور خداحافظی کردند.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که چه کسی جایگزین میرولد می شود، گفت: برای این سمت هنوز کسی را در نظر نگرفتم و تا انتخاب معاون جدید خودم عهده دار این مسئولیت خواهم بود.

وی همچنین در مورد آخرین پیگیری ها و سرنخ ها از وضعیت مرزبان ربوده شده، توضیح داد: در سفری که به پاکستان داشتم با نخست وزیر، فرمانده ارتش، فرمانده اطلاعات و همچنین وزیر امور خارجه صحبت کردم و مستنداتمان را هم به آنان ارائه کردیم، آنان نیز به ما قول دادند موضوع را پیگیری و هر چه زودتر به ما جواب دهند.

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: ما همچنان از طریق مجاری دیپلماتیک پیگیر وضعیت دانایی فر هستیم.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به این سوال که آیا همایش سالگرد انتخابات در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: میهمان ها را ریاست جمهوری دعوت می کنند و ما فقط برگزارکننده هستیم.

کد N311061

وبگردی