آفتاب
رحمانی فضلی :

مجموعه وزارت کشور تیمی منسجم، همراه و قوی است / تا زمان انتصاب معاون سیاسی وزارت کشور خود عهده دار این مسوولیت خواهم بود

مجموعه وزارت کشور تیمی منسجم، همراه و قوی است / تا زمان انتصاب معاون سیاسی وزارت کشور خود عهده دار این مسوولیت خواهم بود

تهران – ایرنا – وزیر کشور با تاکید بر اینکه مجموعه وزارت کشور دارای تیمی هماهنگ، منسجم، همراه و قوی است گفت: تا زمان معرفی معاون جدید سیاسی وزارت کشور، خود عهده دار این مسوولیت خواهم بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر (شنبه) پس از جلسه شورای معاونین وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درباره معاون جدید سیاسی تصمیم خاصی گرفته اید اظهار داشت: نه، امروز در جلسه شورای معاونین، آقای سید کاظم میرولد نیز حضور داشتند و مطالبی را بیان کردند.

وی ادامه داد: با توجه به ارادتی که نسبت به آقای میرولد از سال 71 تاکنون داشته ام پس از انتخابم به عنوان وزیر کشور، از وی تقاضا کردم تا در مجموعه این وزارتخانه به من کمک کند که وی نیز از بدو ورود به این وزارتخانه بنا را بر این گذاشتند که در یک دوره موقت برای تعیین استانداران و فرمانداران حضور داشته باشند.

وزیر کشور گفت: اصرار زیادی داشتیم که از خدمات آقای میرولد کماکان بهره بگیریم اما با توجه به شرایطی که برای ایشان پیش آمده، امروز در شورای معاونین از دوستان خداحافظی کردند.

رحمانی فضلی افزود: خلاء ایشان در وزارت کشور برای ما سخت و مشکل خواهد بود اما با توجه به اینکه ما رضایت خاطر ایشان را می خواهیم ، ضمن اینکه مقرر شد همواره در امور مشاوره ای به وزارت کشور کمک کنند، با رفتنشان موافقت شد.

وی ادامه داد: هنوز برای انتخاب معاون جدید سیاسی در مجموعه وزارت کشور روی شخصی فکر نکرده ام اما به زودی به جمع بندی می رسیم.

این خبر در حال تکمیل است

سیام(3)**9254**7261**ن.س**1449
کد N311054

وبگردی