آفتاب
احمد احمد نعینع:

مسابقات بین‌المللی قرآن ایران هر سال ارتقاء می‌یابد

مسابقات بین‌المللی قرآن ایران هر سال ارتقاء می‌یابد

داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: بحمدالله مسابقات بین‌المللی قرآن ایران هر سال بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، احمد احمد نعینع داور مسابقات بین المللی قرآن کریم از کشور مصر اظهار کرد: ایران کشور خوب و زیبایی است و مردمان بسیار مهربان و مهمان دوستی دارد. مردم این کشور به قرآن علاقه بسیاری دارند و من این مسئله را در جلسات که داشته‌ام متوجه شدم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران از نقاط قوت بسیاری برخودار است گفت: بحمدالله مسابقات بین المللی قرآن ایران هر سال بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

احمد احمد نعینع پیرامون هیئت داوران و نحوه داوری در مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران گفت: با تاکیدی که برگزار کنندگان مسابقات بین المللی قران دارند و با توجه به حساسیت موضوع هیئت داوران هر سال از گروه زبده‌تری انتخاب می‌شوند و به همین دلیل هیچ اشکالی را نمی‌توان بر سیستم داوری مسابقات بین المللی ایران گرفت چون داوران انتخابی بسیار در سطح بالایی قرار دارند.

این داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نتیجه داوری مسابقات در ایران سیاسی است یا خیر که هر سال نماینده ایران در مسابقات حائز رتبه برتر می‌شود؟ گفت: سطح متسابقین ایرانی بسیار بالاست البته با توجه به مباحثی گفتم و نظارت خوبی که بر این مسابقات صورت می‌گیرد فرضیه سیاسی بودن نتایج مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران منتفی است.

انتهای پیام

کد N310657

وبگردی