آفتاب
رئیس مرکز پژوهش‌ها خبر داد،

ستاد هماهنگی بین انجمن‌های تخصصی و دستگاه‌های اجرایی را تشکیل می‌شود

ستاد هماهنگی بین انجمن‌های تخصصی و دستگاه‌های اجرایی را تشکیل می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌ها خطاب به انجمن‌های تخصصی کشور خواستار همکاری آنها با مرکز پژوهش‌های مجلس شد و افزود: به عنوان نیازمند دستمان را به سوی شما دراز می‌کنیم و از شما می‌خواهیم تا ما را یاری کنید تا بتوانید از ظرفیت خوب شما در امور مطالعاتی و تقنینی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، کاظم جلالی در همایش آمایش سرزمین و اقتصاد مقاومتی گفت: از پیشنهاد تشکیل ستاد هماهنگی بین انجمن‌های تخصصی و دستگاه‌های اجرایی استقبال کرده و این ستاد را در مرکز پژوهش‌های مجلس شکل می‌دهیم.

نماینده مردم شاهرود تصریح کرد: در آستانه نگارش برنامه‌ی ششم قرار داریم و مقام معظم رهبری نیز سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند بنابراین در سال اقتصاد و فرهنگ موضوع رابطه بین اقتصاد مقاومتی و طرح آمایش سرزمین را تبیین می‌کنیم.

وی ادامه داد: نتیجه‌ی کار باید این باشد که دستگاه‌های مختلف درگیر این مساله‌ی مهم شوند.

جلالی یاد آور شد: در مرکز پژوهش‌ها طی چند روز گذشته با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور همه‌ی انجمن‌های علمی کشور جلسه‌ای تشکیل دادیم که در این جلسه وزیر علوم و معاون فناوری رئیس جمهور نیز حدود سه ساعت حضور داشتند. در این جلسه تفاهم خوبی بین مرکز پژوهش‌هاو انجمن‌های تخصصی حاضر انجام شد.

جلالی تصریح کرد:مرکز پژوهش‌ها همکاری خود با انجمن‌ها را به تازگی آغاز کرده است واین کار را با تشکیل ستاد هماهنگی بین انجمن‌های تخصصی و دستگاه‌های اجرایی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

کد N310360

وبگردی