آفتاب

سناتور پاکستانی: راه امام خمینی (ره) مسیر نجات برای مردم جهان است

سناتور پاکستانی: راه امام خمینی (ره) مسیر نجات برای مردم جهان است

اسلام آباد - ایرنا - نماینده مجلس سنای پاکستان تاکید کرد: فلسفه زندگانی امام خمینی (ره) و مبارزه ایشان علیه سلطه نیروهای استکباری همیشه منبع الهام و مسیر نجات برای مردم جهان از جمله امت اسلامی است.

ˈطاهر حسین مشهدیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: امام راحل تنها رهبر بزرگ و همیشه جاویدان امت اسلامی محسوب شده و ایشان راهنمایی معنوی مسلمانان در سراسر جهان هستند.

وی با ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و عرض تسلیت به دولت و مردم ایران بمناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) تاکید کرد: تلاش های پایدار امام راحل در جهت مقاومت در برابر نیروهای ضداسلام یک نظام مستقل و مقاوم اسلامی را در ایران به وجود آورد.

این سیاستمدار ارشد پاکستانی خاطر نشان کرد: امروز مردم جهان به ویژه مسلمانان، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را منجی و هدایتگر خود می دانند زیرا امام به جهان آموختند که چگونه می توان بدون عقب نشینی و سازش بر مشکلات فائق آمد.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) سرنوشت جامعه ایران را تغییر داد و مردم به سوی ترقی و پیشرفت با اتکا به دانش و علم خود حرکت کردند.

طاهر مشهدی ماهیت انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از تلاش های خستگی ناپذیر امام خمینی (ره) و همراهی امت توصیف کرد و افزود: پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی در ایران باعث شد تا این انقلاب امروز الگوی درخشان برای سایر کشورها باشد.

وی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را روح واقعی اسلام در میان مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد: مسلمانان جهان از امام خمینی (ره) آموختند که اسلام تنها یک مذهب نیست بلکه نظامی کامل برای زیستن و تحقق آرمان های ملت های مظلوم می باشد.

سناتور جنبش متحده قومی در مجلس سنای پاکستان افزود: پیشرفت و دستاوردهای موفق ایران با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه پیروی دولت و مردم این کشور از منویات و افکار امام خمینی (ره) است.

طاهر حسین مشهدی به مسلمانان جهان از جمله دولتمردان کشورهای اسلامی توصیه کرد که با استفاده از فلسفه و راه امام خمینی (ره) در جهت ترویج وحدت و گسترش یکپارچگی میان مسلمانان گام بردارند.

آساق ** ش.ا.ر ** 275 **
کد N310299

وبگردی