آفتاب

غرضی: دور شدن از اهداف اصیل انقلاب، هزینه‌های جامعه را بالا می‌برد

غرضی: دور شدن از اهداف اصیل انقلاب، هزینه‌های جامعه را بالا می‌برد

سیدمحمد غرضی با تاکید بر اینکه "مهمترین هدف انقلاب از دیدگاه امام خمینی(ره)، آزادی ملت از متجاوزان به حقوق آنها بود"، گفت: امام(ره) محصول ملت ایران است. ملت، امام را پروراندند و امام نیز در مقابل، آنها را به سمت استقلال کشور هدایت کرد.

این فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره)، گفت: امام شخصیتی بود که همه پدیده‌های اجتماعی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و ... را به نفع اهداف خود که همان سربلندی و عزت اسلام و ملت ایران بود، به کار برد.

وی در ادامه به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) اشاره کرد و با تاکید بر اینکه "آزادی ملت از متجاوزان به حقوق عامه، مهمترین هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی بود"، افزود: اهداف اصلی انقلاب اسلامی در دو شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» نهفته است.

غرضی همچنین با اشاره به آسیب‌های دور شدن از اهداف اصلی انقلاب، اظهار کرد: دور شدن از اهداف اصیل انقلاب، یعنی همان اهدافی که امام خمینی (ره) به دنبال آنها بودند، هزینه‌های جامعه را بالا می‌برد و جامعه را درگیر مسائل درونی کم‌ارزش می‌کند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: کسانی که از اهداف انقلاب دور می‌شوند، از مردم فاصله می‌گیرند و دیگر کلام و رفتارشان در میان مردم جایگاهی ندارد. این افراد پس از اینکه از اهداف اصیل انقلاب دور شوند، طول عمر سیاسی‌شان نیز به پایان می‌رسد.

وی در پایان با بیان اینکه "امروز بخش‌هایی از اهداف انقلاب تحقق پیدا کرده و بخش‌هایی تحقق پیدا نکرده است"، گفت: مردمی که انقلاب را به رهبری امام(ره) بوجود آوردند، همواره در صحنه مانده‌اند و هیچگاه آن را ترک نمی‌کنند و بخش‌هایی از اهداف انقلاب را که هنوز تحقق پیدا نکرده است، پیگیری می‌کنند. بهترین گواه این امر نیز حضور پرشور و گسترده مردم در دوره‌های مختلف انتخابات، بویژه انتخابات 24 خرداد سال گذشته بود.

انتهای پیام

کد N309463

وبگردی