آفتاب

ورود هیئت امیر مکه به کعبه چند کشته برجای گذاشت / پلیس مکه خبر را تکذیب کرد

ورود هیئت امیر مکه به کعبه چند کشته برجای گذاشت / پلیس مکه خبر را تکذیب کرد

از صبح امروز برخی از منابع خبری و برخی صفحات اجتماعی از کشته شدن چند نفر در اثر ازدحام ناشی از ورود امیر مکه به خانه کعبه خبر دادند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم طی بازدید صبح روز گذشته (پنجشنبه) امیر مکه از کعبه که جهت شستشوی خانه کعبه با گلاب صورت گرفت سه تن از معتمران کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری احرار الحجاز، برخی منابع خبری محلی در عربستان اعلام کردند که طی بازدید صبح روز گذشته(پنجشنبه) امیر مکه از کعبه که جهت شستشوی خانه کعبه با گلاب صورت گرفت سه تن از عمره گذاران کشته شدند.

بر اساس تصاویر منتشر شده از این حادثه، تعدادی از زائران خانه خدا بر اثر عبور هیئت امیر مکه و وارد آمدن فشار زیاد به جمعیت از سوی محافظان او، از بالای پل طواف به پایین سقوط کردند.

منابع خبری تاکید کرده اند که این حادثه به دلیل اصرار محافظان امیر مکه بر ایجاد فاصله چندین متری با او بر روی این پل باریک روی داده است.

با این همه منابع خبری دیگری از جمله وب سایت خبری نیوز استریتس تایمز به نقل از پلیس مکه این خبر را تکذیب کرده و آن را شایعه خوانده اند.

این منبع خبری نوشته است در اثر اذحام پدید آمده ناشی از ورود امیر مکه مشعل بن عبدالله به صحن مسجد الحرام چهار نفر مجروح شده اند که حال یک نفر از آنها که از ناحیه سر جراحت دیده وخیم است. سه مجروح دیگر زن بوده اند.

49261

کد N309127

وبگردی