آفتاب
سرکنسول ایران خبر داد:

کنفرانس بین المللی"منجی" در حیدرآباد هند برگزار می شود

کنفرانس بین المللی"منجی" در حیدرآباد هند برگزار می شود

کنفرانس بین المللی با عنوان منجی در ادیان مختلف و نگاه آنان به آینده جهان با حضور شخصیت های برجسته اسلامی، هندو، مسیحی، بودایی و سیک در شهر حیدرآباد هند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هند گفت: این کنفرانس با محوریت سرکنسولگری و مشارکت برخی نهادهای ایرانی از جمله نمایندگی مقام معظم رهبری در هند و انجمن پیشوایان مذاهب کل هند به موضوع منجی بشریت می پردازد.

وی افزود: در این همایش یک روزه مقوله انتظار و نجات دهنده بشریت از دیدگاه مذاهب و ادیان مختلف بررسی خواهد شد.

وی از محققان و پژوهشگران خواست مقالات خود را با موضوع ˈ منجی در ادیان مختلف و نگاه آنان به آینده جهانˈ به دبیرخانه این کنفرانس ارسال نمایند.

نوریان درباره اهداف و برنامه های این کنفرانس گفت: یکی از مباحث جدی مکاتب فکری و مذاهب مختلف که در حوزه اندیشه دینی ذهن بسیاری از اندیشمندان را به خود مشغول کرده ، آینده جهان و سرنوشت بشریت است که در این کنفرانس به این موضوع مهم پرداخته خواهد شد.

برگزاری گفت وگوهای تخصصی و برپایی نمایشگاهی از کتب و آثار منتشر شده توسط مرکز پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی از برنامه های جانبی این کنفرانس به شمار می آید.

 سمینار بین المللی 15ژوئن (25 خرداد) و همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) درمرکز ایالت آندراپرادش هند برگزارخواهد شد.

کد N309110

وبگردی