آفتاب

انتقاد تند خاتمی از برپایی برخی مجالس ضدفرهنگی با پول بیت‌المال

انتقاد تند خاتمی از برپایی برخی مجالس ضدفرهنگی با پول بیت‌المال

خطیب نماز جمعه تهران از مسئولان خواست قانون جامع و همه جانبه حجاب که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده را اجرا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید کردند که فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است و در واقع این فرهنگ است که به اقتصاد و سیاست خط می‌دهد.

وی با بیان این‌که «مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با نمایندگان مجلس مقصودشان از فرهنگ را بیان کردند» گفت:‌ مقصود ایشان از فرهنگ انقلابی، دینی و ایجاد حرکت فرهنگی بر مبنای اسلام و ارزش‌های اسلامی است و تقویت باور، آداب و اخلاق اسلامی در جامعه است.

وی ادامه داد: براساس این معنا و همچنین بر اساس این‌که من 42 سال است که طلبه هستم و در این حوزه فعالیت می‌کنم به صراحت می‌گویم مجلس گناه‌، کار ضد فرهنگی است می‌خواهد این مجلس گناه تحت عنوان کنسرت و موسیقی باشد یا هر عنوان دیگری. اینکه دخترها و پسرها را جمع کنیم و پول بیت المال را خرج کنیم دخترها بزک کرده، آرایش کرده و با حجاب بد بیایند و همچنین پسرها نیز بیایند. از پول بیت المال برای غافل شدن از خدا خرج کنیم این کار ضد فرهنگی است.

وی ادامه داد: لباسی که ما پوشیده‌ایم لباس امر به معروف و نهی از منکر است و اگر نمی‌توانیم مجلسی منهای گناه ترتیب دهیم این مجلس را ترتیب ندهیم. چه ضرورتی دارد از پول بیت المال مردم خرج غفلت از خدا شود.

ادامه دارد...

کد N308928

وبگردی