آفتاب
سی ان ان گزارش داد:

سندی جدید از حضور تروریستهای غربی در سوریه/ابوهریره آمریکایی بود

سندی جدید از حضور تروریستهای غربی در سوریه/ابوهریره آمریکایی بود

یک شبکه خبری غربی از انتشار تصویر ویدئویی از یکی از عوامل انتحاری تروریستها در سوریه گزارش داده و می نویسد که این فرد انتحاری آمریکایی بوده و در فلوریدا زندگی می کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سی ان ان ظهر امروز گزارشی را در مورد یکی از عوامل انتحاری که با خودرو بمب گذاری شده دست به اقدام تروریستی در سوریه زده، منتشر کرده است.

این گزارش بر اساس تصویری ویدئویی از این عامل انتحاری تهیه شده است. به نوشته سی ان ان، این فرد انتحاری که در فیلم با عنوان"ابوهریره الامریکی" خود را معرفی می کند مسئولیت عملیات تروریستی که قرار است، انجام دهد بر عهده می گیرد.

در ادامه این تصویر ویدئویی دیده می شود که ابوهریره سوار بر خودرو بمبگذاری شده می شود و لحظاتی بعد این خودرو با صدایی مهیب منفجر می شود.

بررسی های سی ان ان نشان می دهد این فرد آمریکایی است و در فلوریدا رشد کرده و حتی تحصیلات خود را نیز در ایالات متحده پشت سر گذاشته است.

نمایی از تصویر ویدئویی منتشر شده از عملیات انتحاری ابوهریره

انتشار این تصویر سند دیگری است درباره فعالیت گسترده تروریستهای غربی در سوریه. افرادی که با حمایت کشورهایی خاص به سوریه منتقل شده،با دریافت کمک از کشورهای غربی و عربی برای سرنگون کردن نظام قانونی این کشور تلاش می کنند.

بر اساس گزارشهای تایید شده از سوی مقامات غربی، در حال حاضر، حدود هفت هزار تروریست فقط از کشورهای اروپایی و آمریکا در سوریه حضور دارند و این در حالی است که دولتهای این کشورها کاملا در جریان سفر آنها و حضورشان در ناآرامی های سوریه قرار دارند.

بر اساس گزارشهای موجود، فرانسه و انگلیس در میان کشورهای غربی بیشترین تروریست را به سوریه اعزام کرده اند.

بر همین اساس، غربی ها در گزارشی با عنوان جنگجویان خارجی در سوریه و ملیت های آنها، اعلام کردند که چچن با اعزام 14 هزار نفر به سوریه در صدر کشورهای صادرکننده تروریست به سوریه قرار دارد و عربستان با اعزام 12 هزار تروریست رتبه دوم را دارد.

بر اساس این گزارش آماری، لبنان با 9 هزار فرد مسلح، لیبی با 4400 نفر، عراق با 11 هزار نفر، تونس با چهار هزار نفر، فلسطین با پنج هزار نفر،ترکیه با 5500 نفر، مصر با دو هزار و 600 نفر، اردن با دو هزار و 400 نفر، یمن با هزار و 600 تروریست، پاکستان با هزار و 900 تروریست، افغانستان با هزار و 200 نفر، کویت با 700 تروریست، الجزایر با 600 نفر، سومالی با 880 نفر، روسیه با 750 نفر،  مغرب با 550 تروریست، آلمان با 668 نفر و فرانسه با 450 نفر از جمله کشورهایی هستند که بیشترین تعداد تروریست را در سوریه به خود اختصاص داده اند.

کد N308839

وبگردی