آفتاب

پولادی: امیدوارم آنگولا را ببریم / بازی‌های سختی در جام جهانی داریم

پولادی: امیدوارم آنگولا را ببریم / بازی‌های سختی در جام جهانی داریم

مهرداد پولادی امیدوار است وضعیت هاشم بیک‌زاده هرچه زودتر بهبود یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهرداد پولادی درباره اردوهای تدارکاتی گفت: نزدیک به یک ماه و نیم است که در اردوی تدارکاتی آفریقای جنوبی و اتریش به سر می بریم و تمرینات خوبی را برگزار کردیم. امروز نیز با تیم آنگولا بازی داریم که امیدوارم با برد همراه شود و سپس به ایران باز خواهیم گشت و پس از استراحتی کوتاه به برزیل سفر می کنیم.
وی در ادامه گفت: تمرینات به خوبی پیش می رود و تنها اتفاق بدی که افتاد مصدومیت بیگ زاده است . امیدوارم هرچه زودتر این بازیکن وضعیتش رو به بهبود باشد و به مسابقات جام جهانی برسد. هدف ما این است که تیم با آمادگی در جام جهانی باشد بر همین اساس تا کنون دو دیدار دوستانه با تیم های اروپایی برگزار کردیم و در هر بازی نسبت به دیدار قبل بهتر بوده و عملکرد خوبی داشتیم.
پولادی در ادامه بازیهای جام جهانی را سخت ارزیابی کرد و گفت: درگروه سختی هستیم و بازیهای سختی پیش رو داریم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین نتیجه را بگیریم.
وی در ادامه در خصوص مطالبی که برخی از افراد و رسانه ها در خصوص رنگ بازوبند کاپیتانی نکونام در دیدار با مونته نگرو مطرح کرده اند گفت:صحبت کردن در این مورد خنده دار است. اکنون نزدیک جام جهانی است و تیم ملی حاشیه ندارد و با این صحبتها نباید ملی پوشان تیم ملی را به حاشیه برد. بازوبند را تدارک تیم می آورد و وی می بندد و صحبت کردن در این مورد کاملا بی اهمیت است. ما نباید به اینگونه صحبتها دامن بزنیم و معتقدم آبروی 80 میلیون ایرانی در جام جهانی در میان است. ما تلاش می کنیم تا درجام جهانی نتیجه خوبی بگیریم.
وی در پایان ضمن تشکر از مردم که مثل همیشه از بازیکنان تیم ملی حمایت کردند و پشت و پناه تیم ملی بودند گفت: مردم ایران همیشه حامی ما بوده و امیداوارم حمایتهایشان ادامه دار باشد تا ان شاءالله نماینده خوبی برای مردم ایران باشیم.
43 43

کد N308735

وبگردی