آفتاب
گفت و گوی سایت فیفا با سه ملی پوش ایران

تیموریان: بازی برابر ایران برای حریفانمان آسان نیست/ بیت آشور: با نهایت توان می جنگیم

تیموریان: بازی برابر ایران برای حریفانمان آسان نیست/ بیت آشور: با نهایت توان می جنگیم

ایران یکی از کم‌شانس ترین تیم‌های جام جهانی 2014 برزیل است اما بازیکنان این تیم قول می دهند که حریف دست و پابسته‌ای در جام جهانی نباشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی 2014 برزیل کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران که موفق شد به عنوان تیم نخست به جام جهانی راه پیدا کند باید برابر آرژانتین، نیجریه و بوسنی به میدان برود. ایران که چهارمین حضور در جام جهانی را در برزیل تجربه خواهد کرد باید در اولین دیدار خود برابر نیجریه به میدان برود و سپس برابر تیم‌های آرژانتین و بوسنی مصاف خواهد داشت.

آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی ایران در گفتگو با سایت فیفا درباره حضور در جام جهانی گفت: هیچ بازی در جام جهانی برای ما آسان نیست اما چیزی که باید بگویم این است که بازی برابر ایران نیز برای حریفانمان به هیچ وجه آسان نخواهد بود.

تیموریان در ادامه گفت: ما در انتخابی جام جهانی روحیه جنگنده خود را به نمایش گذاشتیم. صعود به عنوان تیم نخست به جام جهانی نشان داد که ما تیم دست و پابسته‌ای نیستیم. من به شخصه امیدوارم تیم ایران بتواند یکی از تیم‌های خوب جام جهانی باشد و بازی های زیبایی از خود به نمایش بگذارد.

علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی نایمخن هلند نیز درباره حضور در جام جهانی 2014 به سایت فیفا گفت: جام جهانی مانند یک پنجره ای است که به سوی جهان باز می‌شود که همه کشورها شما را می بینند. به همین خاطر تلاش خواهیم کرد که بهترین عملکردمان را نشان دهیم و بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

جهانبخش ادامه داد: بازی برای تیم ملی ایران در بالاترین سطح بین‌المللی آرزویی بوده که به حقیقت پیوسته است. خیلی خوشحالم که چنین فرصت بزرگی در اختیار دارم تا بتوانم همراه کشورم در جام جهانی بازی کنم.

مهاجم ایرانی درباره مشکلات تیم ملی ایران در راه آماده‌سازی برای جام جهانی گفت: در ماه های گذشته فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشتیم که طبیعی است و تمام مشکلات حل شده است و بازیکنان اهمیتی به این مشکلات نمی دهند. یک سری از این مشلات واقعا وجود داشته اما خیلی های دیگر وجود نداشته است. باید تمرکزمان را روی فوتبال بگذاریم و به چیزی غیر از موفقیت در جام جهانی فکر نکنیم.

مهرداد بیت‌آشور مدافع ایرانی که در تیم وایت‌کپس آمریکا بازی می کند گفت: فکر می‌کنم بازی با نیجریه بازی سختی شود و برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. اگر جام جهانی را خوب شروع کنید و بتواند به پیروزی برسید، شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارید.

بیت‌آشور در پایان گفت: ما تیم خوبی هستیم و در جام جهانی تا نهایت توان خواهیم جنگید. تیم ما انگیزه زیادی برای موفقیت در برزیل دارد.

انتهای پیام

کد N308319

وبگردی