آفتاب

"عملیات نظامی گسترده در اسلاویانسک و کراماتورسک در حال انجام است"

"عملیات نظامی گسترده در اسلاویانسک و کراماتورسک در حال انجام است"

وب سایت خبری "اوسترو وی" به نقل از منابع و شاهدان عینی نوشت، در حالی عملیات نظامی گسترده همراه با توپخانه‌ و هواپیماهای جنگی در اسلاوویانسک و کراماتورسک در حال انجام است که دو فروند هلی‌کوپتر نظامی اوکراین توسط جدایی‌طلبان اسلاوویانسک ساقط شده و 14 نیروی اوکراینی از جمله یک ژنرال کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وب سایت اوسترو وی نوشت: عملیات گسترده مقابله با "تروریست‌ها" در اسلاوویانسک و کراماتورسک آغاز شده و حملات هوایی علیه پایگاه‌های شبه نظامیان طرفدار روسیه در حال صورت گرفتن است و از موشک اندازهای "گراد" نیز در این عملیات‌ها استفاده شده‌ است.

در تبادل آتش میان نیروهای وفادار به دولت کی‌یف و جدایی‌طلبان که از مسلسل‌های ضد هواپیما استفاده می‌کردند دو فروند هلی کوپتر ارتش اوکراین ساقط و 14 تن از نیروهای ارتش از جمله یک ژنرال کشته شدند.

در ادامه این گزارش آمده است: مقامات اوکراین می‌گویند مردم اجازه خروج از چروکووکا را ندارند؛ جایی که حمله با استفاده از هلی‌کوپترها و هواپیما‌های ارتش کی‌یف در حال انجام است.

در همین حال سخنگوی این عملیات نظامی در شرق اوکراین این عملیات را "عادی" توصیف کرد.

صدای انفجار و تیراندازی از نزدیکی خط راه‌آهن این منطقه شنیده می‌شود. مردم همچنین گفتند، اختلالاتی نیز به خاطر بار سنگین ترافیکی در شبکه تلفن همراه برای سرویس‌های ارتباطاتی به وجود آمده است.

انتهای پیام

کد N307945

وبگردی