آفتاب

سردار سلامی: سپاه بیرق‌دار جهاد علیه استکبار و پیش‌مرگ امت است

سردار سلامی: سپاه بیرق‌دار جهاد علیه استکبار و پیش‌مرگ امت است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه "سپاه همواره بیرق‌دار جهاد علیه استکبار بوده است"، گفت: سپاه پیش‌مرگ امت اسلامی در استقبال از خطرات بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه "سپاه همواره بیرق‌دار جهاد علیه استکبار بوده است"، گفت: سپاه پیش‌مرگ امت اسلامی در استقبال از خطرات بوده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی - ورزشی ثارالله(ع) که با حضور جمعی از جمعی از فرماندهان، مسئولان، مربیان، سرپرستان و ورزشکاران برگزیده رده‌های سپاه در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت: برای ما افتخار بزرگی است که روز تولد سپاه با میلاد سرور و سالار شهیدان مقارن شده است.

وی با بیان اینکه "سپاه محصول و معجزه ذهن نورانی بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی بوده است"، اظهار کرد: به نظر می‌رسد روز تولد حقیقی سپاه، دهم محرم سال 60 هجری باشد؛ روزی که اصحاب امام حسین(ع) در میدان سخت دلدادگی، اوج ارادت، شور و عشق خود را به امام مسلمین به ظهور رساندند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: به همین دلیل آن روح بلند فداکاری، ایثار، غیرت، جوانمردی و جلوه‌های زیبای شور و شعور به این زمان منتقل شد و سپاهی بزرگ را برای دفاع از آرمان‌های ولی امر مسلمین جهان و آزادگی مستضعفان عالم شکل داد.

سلامی با تاکید بر اینکه "سپاه با روح فداکاری، وفاداری و شهادت‌طلبی شکل گرفت"، گفت: پاسداران گِل وجودشان را از عاشورا گرفتند و به یاران با وفای امام حسین(ع) اقتدا کرده و لباس جهاد بر تن کردند و در درون این لباس سبز خون سرخشان را در راه اسلام و انقلاب نثار کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پاسداران در این سال‌ها از میدان سخت آزمون‌های بزرگ روسفید بیرون آمدند و در سخت‌ترین معرکه‌ها هرگز در برابر شکوه‌های ظاهری قدرت‌های آتشین دشمن نه سر فرود آوردند و نه عقب‌نشینی کردند، بلکه محکم، با عزمی راسخ، روحی بلند و جسمی مستحکم در برابر دشمن ایستادند و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ستاره‌های درخشان سپاه و حاصل به صحنه آوردن روح این غیرت در جسم پاسداران هستند.

سلامی با بیان اینکه "سپاه همواره پیشگام جهاد علیه استکبار در تمامی صحنه‌ها بوده است"، گفت: در نبرد فرهنگی و جنگ نرم سپاه و بسیج با بصیرت انقلابی، هوشمندی و عمل به موقع راه نفوذ دشمن در ارتقا، باور و دل‌های مردم را بسته است. سپاه شعله‌های فتنه‌های داخلی را خاموش و امنیت را فراهم کرده است و در عرصه سازندگی با قدرتی شگفت‌آور در تقویت زیربنای توسعه کشور یاری رسانده و در امداد و نجات و محرومیت‌زدایی شریک غم‌های مردم بوده است.

وی با بیان اینکه "سپاه پیش‌مرگ امت اسلامی در استقبال از خطرات بوده است"، تصریح کرد: این سپاه که همچنان در صحنه‌های نبرد با دشمنان خدا در ستیز است و آرزوهای دشمن را به خاک سپرده، به مردانی نیرومند با جسم‌های ساخته شده، بازوان قدرتمند و انسان‌هایی مؤمن و باصفا نیاز دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه "مسیر ما برای جهاد همچنان باز است"، خطاب به ورزشکاران گفت: ما به سمت افق‌های بلندتری از پیروزی پیش می‌رویم. دشمنان ما در حال غرور و قدرت اسلام در حال ظهور است. تمدن‌های مادی در حال زوال و تمدن انسانی در حال شکل‌گیری است و شما باید با نشاط، شادابی، طراوت انقلابی، عشق و ایمان همواره در صحنه حضور داشته باشید.

انتهای پیام

کد N307530

وبگردی