آفتاب
مرور برنامه های ویژه کادر فنی؛

گزارش تمرین تیم ملی قبل از دیدار با آنگولا/ تماشای مستقیم دیدار نیجریه

گزارش تمرین تیم ملی قبل از دیدار با آنگولا/ تماشای مستقیم دیدار نیجریه

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی در اردوی اتریش آماده می کند، تمریناتش را زیر نظر کارلوس کی روش پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیکنان تیم ملی که در روزهای آخر اردوی اتریش حضور دارند، عصر روز پنجشنبه تمرینات خود را پیگیری کردند. در این تمرین که بنابر تشخیص کادر پزشکی تیم ملی خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، مهرداد پولادی و سیدجلال حسینی و بنابر انجام اقدامات پیشگیرانه پزشکی حضور نداشتند، سایر بازیکنان به مرور تمرینات مورد نظر کادر فنی پرداختند.

ابتدا مربیان بدنساز تمرینات خود را با بازیکنان انجام دادند و پس از گرم کردن با توپ، ملی‌پوشان به دو گروه تقسیم شدند و در فضا و با دروازه های کوچک و فشرده فوتبال بازی کردند. در پایان تمرین بازیکنان ضربات مستقیم به دروازه و ضربات ايستگاهی را تمرین کردند.

با توجه به برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی نیجریه با اسکاتلند، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی به همراه هم و در اتاق جلسات این دیدار را به صورت مستقیم تماشا و آنالیز کردند.

بازیکنان تیم ملی آخرین تمرین خود در اتریش را روز پنجشنبه انجام خواهند داد و روز جمعه و پس از انجام دیدار مقابل آنگولا، وین را به مقصد تهران ترک خواهند کرد. تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش دو دیدار تدارکاتی دیگر هم برگزار کرد که برابر تیم های مونته نگروه و بلاروس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.
 

کد N307152

وبگردی