آفتاب

صاعقه کارگاه تزریق پلاستیک را به آتش کشید

صاعقه کارگاه تزریق پلاستیک را به آتش کشید

آتش سوزی کارگاه تزریق پلاستیک در جاده ورامین مهار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس سراسیمه کارگران کارگاه تزریق پلاستیک با سامانه 125، مبنی بر مشاهده شعله های آتش بر روی سقف کارگاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 را ساعت 20:31 سه شنبه شب به محل حادثه در جاده ورامین، قلعه نو، جاده چال طرخان بعد از ریل راه آهن گاراژ رضا اعزام کرد.

محمود آقا میرزایی، فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در یک گاراژ 4000 متری چند منظوره، یک کارگاه تزریق پلاستیک از قسمت سقف شیروانی که بر روی آن مقدار زیادی علوفه خشک به منظور عایق بندی قرار داده شده بود دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی با استفاده از تجهیزات مخصوص و کشیدن دو رشته لوله آبدهی توانستند آتش را مهار و قبل از سرایت به داخل کارگاه و دیگر نقاط گاراژ خاموش کنند.

فرمانده آتتش نشانان در خصوص علت رخداد این حادثه گفت: برخورد صاعقه به سقف فلزی سوله منجر به ایجاد جرقه شدید در مجاورت پوشش علوفه موجود بر روی سقف، شعله وری و سرایت به اطراف شده بود.

47282 

کد N307092

وبگردی