آفتاب
حجت الاسلام آشتیانی:

اگر کسی نمی‌تواند نعمت رهبری را ببیند بهتر است بمیرد

اگر کسی نمی‌تواند نعمت رهبری را ببیند بهتر است بمیرد

اگر بعثت نبود، از فضیلت و کرم و شرف و انسانیت خبری نبود/ دنیا دست بردار از ما نیست و اگر بر فرض ما هم بخواهیم آن ها سازش نمی کنند/ دشمن وقتی می بیند طرف مقابل توان ایستادن ندارد، بدتر ضربه می زند.

ایلنا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که نعمت رهبری، نعمت گرانقدری است، گفت: ما چنین رهبری داریم که همه آحاد مردم و نهادها از جمله سپاه، بسیج و ارتش به آن افتخار می کنند و اگر کسی نمی تواند این نعمت را ببیند، به تعبیر قرآن"موتوا بغیظکم" بهتر است که بمیرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام آشتیانی در مراسم جشن مبعث در پایگاه بسیج شهید مطهری محله دولتخانه قم، طی سخنانی با اشاره به اهمیت بعثت نبی مکرّم اسلام اظهار داشت: اگر بعثت نبود، از فضیلت و کرم و شرف و انسانیت خبری نبود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عده ای می خواهند سازش و تعامل را تئوریزه کنند، گفت: دنیا دست بردار از ما نیست و اگر بر فرض ما هم بخواهیم آن ها سازش نمی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن وقتی می بیند طرف مقابل توان ایستادن ندارد، بدتر ضربه می زند، ادامه داد: در این 35 سال توطئه دشمنان یکی پس از دیگری وجود داشته و هر بار لطف خدا و اخلاص و ایستادگی مردم باعث طرد حملات دشمنان شده است.

وی به وجود نعمت گرانقدر رهبری اشاره کرد و گفت: ما چنین رهبری داریم که همه آحاد مردم و نهادها از جمله سپاه، بسیج و ارتش به آن افتخار می کنند و اگر کسی نمی تواند این نعمت را ببیند، به تعبیر قرآن"موتوا بغیظکم" بهتر است که بمیرد.

لازم به ذکر است، این مراسم به همت پایگاه 14 حوزه چهار شهید ورزنده، گردان دوم امام حسین(ع) و پایگاه عطیه حوزه 6 خواهران ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.

کد N306768

وبگردی